Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal alternativ

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer.

 

Jeg kører nu en lille shop med en ven: www.billige3dbriller.dk

 

Vi bruger PayPal som betalingsløsning. Fordi vi kun vil betale gebyr per betaling, og ikke fast per månede.

 

Men, når vi er nede i så små  beløb. Sluger det en del af det vi tjener.

Findes der alternativer? der fungerer på samme princip. Micropayments vil vi ikke benytte os af, da det kræver at forbrugeren har en account på deres site.

 

De bedste hilsner

Anders Møller

Fra Århus
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar over at du søger en løsning der ikke kræver bruger registrering.
Jeg vil dog gøre dig opmærksom på en ny Ewire erhvervspakke der hedder Easybiz.

http://www.ewire.dk/Merchant/EasyBiz - EasyBiz

Har du spørgsmål, send mig en PM.

Fortsat god dag

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Skriv ned hvor store dine gennemsnitlige betalinger er, hvor mange du har, månedlig omsætning osv. Herefter er det et simpelt regnestykke hvad der er billigst for dig.

Det hjælper ikke at blot at kigge på den faste del - transaktionsgebyret er jo lige så vigtigt.

For min egen del er PBS klart billigst, selv med det faste årlige gebyr samt stiftelse.

Det er det samme som når nogle af mine kunder siger nej tak til et tilbud, fordi jeg har fragt på, og en konkurrent måske ikke har. Hvis de samlet sparer 1000 kr på varerne, og skal betale 100 i fragt, ja så er der da sparet 900 kr samlet - det er der desværre nogle som ikke fatter, men blot fokuserer på fragtgebyret Tongue Tied

Se iøvrigt anden tråd her omkring gebyrer.  Visa elektron - hvordan billigst.

Mvh

Jesper

 

Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du alligevel vil slippe lidt penge, så har jeg hørt at fribetaling.dk netop er belvet solgt til DIBS og at der dermed skulle komme ordentlig service til deres produkter. De er klart billigt på det danske marked.

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Så vidt jeg kan se har man fortsat brug for indløsningsaftalen med PBS, ved brug af Fribetaling, samtidig med at man betaler samme transaktionsgebyr.

Hvad er så sparet ?

Mvh

Jesper

Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

My bad, tror jeg læste det oprindelige spørgsmål for hurtigt :-)

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)