Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal eller skal ikke

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et par solbriller med farvekoden SEX FF. Er det smart at dette ord indgår på en side, som ik omhandler det mange vil tolke ordet som, og har det nogen indflydelse på google og ens placering?

Er der evt en alternativ måde hvorpå det kan skrives, hvis det er skadeligt?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:46

Jeg tror ikke du skal være bange for at ligge i top med ordet " sex ", hvis det er det du tænker på. Mon ikke der er andre konkurrenter på det område ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:20

movement:

Jeg tror ikke du skal være bange for at ligge i top med ordet " sex ", hvis det er det du tænker på. Mon ikke der er andre konkurrenter på det område ;-)

Det var nu mere om man blev straffet eller indekseret som sexside, hvis ordet indgår på en side?

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:21

du vil ikke have noget problem med de organiske resultater, der vil du ikke dukke op på de første 30 sider 100%..

Dog kan du måske få lidt problemer med Adwords da de ikke tillader reklame der involverer sex eller våben...  

M  dfdf

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:26

Kim Raufort:

du vil ikke have noget problem med de organiske resultater, der vil du ikke dukke op på de første 30 sider 100%..

Modellen hedder jo noget foran, det er blot farvekoden, der har det uheldige navn...

Kim Raufort:

Dog kan du måske få lidt problemer med Adwords da de ikke tillader reklame der involverer sex eller våben...  

Har du så et forslag til hvordan man evt undgår problemer, men stadig henviser til produktet og dets farvekode?

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:25

hey du!

altså først og fremmest skal du ikke lade farvekoden indgå i din annonce :)

jeg tror ikke ordet sex i sig selv vil være et problem da ordet dækker over mange ting...

Hvis adwords ikke bryder sig om det vil den komme med en fejl.. hvis ordet sex indgår i URL til solbrillerne så vil jeg overveje at måske ændre farvekodens navn.

M  dfdf

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:44

Jeg er også ret sikker på at du ikke vil blive straffet for det af Google. Det er trods alt "køn" på engelsk, så jeg tror der er rigtig mange sites der har det ord, uden at handle om sex.

Jeg kunne forestille mig at Google har nogle gode algoritmer der kigger på andre ord og f.eks. hvor meget hudfarve der er på dine billeder, inden de putter dig i netop det indeks :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:03

Janus:

Jeg er også ret sikker på at du ikke vil blive straffet for det af Google. Det er trods alt "køn" på engelsk, så jeg tror der er rigtig mange sites der har det ord, uden at handle om sex.

Det er selvfølgelig rigtig. Tænkte bare på ordet i den simple betydning, men måske det ik er så farligt alligevel...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)