Nu prøver jeg at oprette mig her for at se om i kan hjælpe mig med mit lille "problem".
Jeg har nogle billeder i forskelige opløsninger, med billed af varen og hvidt rundt om. (lige som dette). Dette billed vil jeg gerne have lavet om til 600x600.
Lige nu sidder jeg og resizer hver enkelt photo manuelt i photoshop, men der må da findes en smartere måde, at resize en hel mappe på. Altså billedet skal ikke bare resizes til 600x454 eller noget andet, men skal være præcis 600x600. Der skal altså tilføjes noget hvidt rund om.
Jeg har prøvet at google det, men alt hvad jeg finder af guider, synes jeg ikke hjælper på mit specifikke problem. I må også have prøvet dette her inde? Hvad har i af smarte løsninger?
Mange tak for super hjælp! Photoshop løsningen virkede lidt avanceret hvis man ikke er en haj til programet. Så jeg testede de andre løsninger her i tråden, inden jeg kastede mig over "den svære løsning" .
IrvfanView kan ikke køre det, men efter at have prøvet lidt med VSO Image Reziser fandt jeg ud af det! Dette er en dejlig nyhed der kan spare mig for mange timers arbejde. Så et stort tak skal lyde til ALLE der har prøvet at hjælpe med at løse problemet.