Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone applikationer, hvem og hvor meget?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har nogle forskellige ideer til nogle Iphone applikationer, men er ret lost med hensyn til realisere dem.

Er der nogen der kender til nogen som laver disse programmer, så jeg kan finde ud af hvordan jeg kommer videre.

Det jeg søger er hvor sådanne applikationer ligger rent prismæssigt. Jeg ved selvfølgelig at det afhænger af hvor komplekse de skal være.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 11:33

Gør som alle andre hyr en inder Big Smile

En programmør koster normalt omkring 1.000 kr i timen herhjemme.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:47

Hej Runge,

Tak for forslaget, men jeg vil nu også gerne høre om mulighederne indenfor grænserne :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 12:00

Smid mig noget mere info på Thomas@aboutweb.dk .  Så skal jeg kigge på det Smile

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:01

Hej Tommy

Jeg læste dit svar, og forstår alt forgodt dit holdning, vi er også et offshore house der laver løsninger til forskellige applkationer, deriblandt Cccao til Iphones, vores koncept er d ret brede, du kan ringe til mig på 3695 7799 fra Danmark, eller sende en email til min mail,  jeg svare altid. Vi sidder to danskere i Bangkok (godt mål for en forretnings rejse) og løser opgaver for flere danske virksomhedder inden for IT branches.

Jeg ved vi kan løse opgaverne, løses de ikke som beskrevet i Porjekt beskrivelse så refunderes depositumet, vi operer med faste prisaftaler, lever til tiden, og som forventer af dine danske samarbejds partner.

Så lad os kigge på opgave så kan vi give dig en pris. Helst ser jeg dine projekt beskrivelser udfærdigt på englsk.

Hilsen Michael

michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.com

www.js-software.net

www.thaiitdevelopment.co.th

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:15

Mange tak,

Jeg prøver at sende Jer begge to en e-mail i løbet af weekenden med en forklaring på et af projekterne.'

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)