Jeg synes Amino er et fantastisk sted med en masse gode muligheder. Det undrer mig dog hvorfor der er så mange der ikke lige bruger en time på at opdatere deres profil, med en god profiltekst oget godt profil billede m.m.
Derfor har skrevet et blogindlæg om hvordan du får mere ud af Amino og lavet en lille video guide der også viser hvordan du kommer videre, hvis du ikke helt ved hvordan. Der er også lidt info om Amino Plus.
Der er i øvrigt også en glimrende guide i hjælpen her på Amino. Martin Thorborg har også skevet et indlæg med nogle gode tips.
Hvorfor er der så mange der ikke udnytter mulighederne fuldt ud på Amino?
P.S Tak til Thorborg og co. for et fantastisk website.
klart synes også det er bedste at debattere med en der har skrevet aldre navn profil beskrivelse evt. links til egen hjemmeside ,så ved man hvem man snakker med , især hvis der står adr. hos dk-hostermaster.dk med din hjemmeside adresse
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvorfor er der så mange der ikke udnytter mulighederne fuldt ud på Amino?
Måske er vi en del, der ikke prøver at skabe forretning, men blot synes det er interessant at følge - og deltage - i debatterne.
Det har intet med forretning at gøre, det er bare hyggeligere at vide hvem man "snakker" med. Så hvis man hygge om sine glade hjælpere, så er en udfyldt profil ikke af vejen.
Det har intet med forretning at gøre, det er bare hyggeligere at vide hvem man "snakker" med. Så hvis man hygge om sine glade hjælpere, så er en udfyldt profil ikke af vejen.
Dbh Martin
Det er jo noget helt andet!
Trådstarter lægger op til, at vi skal udnytte mulighederne - og det er måske ikke lige aktuelt for os alle.
Om det er hyggeligere at vide, hvem man snakker med, skal jeg lade være usagt. Personligt føler jeg det er fuldstændig ligegyldigt, om en debatør hedder Hans Petersen eller 'NN' - det vigtigste for mig er hvilket indtryk, jeg har fået af vedkommende fra andre tråde. Man skal ikke have været længe på Amino, før man har dannet sig indtryk af, hvilke profiler der er rigtig interessante at følge - og dette uanset en vis form for anonymitet.
Men når jeg - som jeg har gjort et par gange - har handlet med en Amino, så har jeg læst vedkommendes profil inden jeg afgiver en ordre. I disse tilfælde er jeg helt enig i, at åbenhed er en fordel.
Jeg har måske ikke været helt klar i spyttet om hvad jeg mener :-)
Det er klart at hvis man blot har en profil til det formål at følge med i hvad der sker på Amino, så er en "bedre" profil ikke nødvendig.
Men hvis man derimod en gang i mellem (eller tit) er aktiv på Amino i debatterne, så vil jeg påstå at alle ville få mere ud af det, hvis man gør lidt ud af sin profil. Det er noget med troværdighed og tillid.
Anyway, så var tråden her bare lavet i håb om at gøre det mere tydeligt hvem man debatterer med her på Amino.