|
Jeg forstår ik helt problematikken for kunderne er jo ik dumme. Alle ved DK er verdens dyreste land, og derfor ved evt købere os at de betaler mere i moms end i deres eget hjemland... Så om du skriver det ene eller det andet, så ændre det ik ved, at kunden godt kender fakta på forhånd... |
Rikkepigen:Jeg er ikke enig i, at det kan være ligemeget. Jeg mener der er en meget stor værdi i netop IKKE at blive koblet på den norm, at "det er dansk, så er det dyrt". Det kan jo været ødelæggende på mange måder - og derfor forsøger man jo at tilrette sig det marked, man arbejder med..
Jamen kunden ved det eller kan finde info omkring det på 1o sekunder. Så om du skriver det ene eller det andet, så kan du ik skjule det...
Rikkepigen:...Og det mener jeg så blandt andet kunne gøres ved at "skjule" den høje moms. Når forbrugeren sidder med indkøbssedlen virker det bare skræmmende, at den er så høj i forhold til det, de kender.
Synes du selv at det er bedre at kunden skal finde ud af den høje moms via andre sider, og så derfor fravælge jer pga for dårlig information? Du risikere bare at skyde dig selv i foden, og at dine UK kunder føler sig misinformeret...
Bliv gratis medlem