Kære Aminoer Fortsat god aften.. |
Lige for at ingen misforstår, så er det 1.500 visninger + 500 = 2.000 visninger ekstra, og ikke kun 1.500 :)
Det skal lige være helt klart :)
Kære Aminoer Fortsat god aften.. |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
Lige for at ingen misforstår, så er det 1.500 visninger + 500 = 2.000 visninger ekstra, og ikke kun 1.500 :) |
Også lige: |
Tvivler på du får dem solgt :) Syntes du skulle bruge tiden på at udvikle siden helt, og tilføje mere indhold inden sådan noget salg blev aktuelt :) Set fra en købers side, så tænker jeg, hvorfor give 20 kroner for 1000 visninger, når jeg kan købe dem for 2kr på facebook :) Hvis du derimod havde opbygget en rigtig fræk PR på din side, så kunne det begynde at blive aktuelt. Det var bare lige mine 2 øre... |
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Ja, det er måske rigtigt nok, men når nogle folk kan sælge 10.000 visninger i et Facebook nyhedsbrev for 295 kroner, så er alt vist muligt på amino :) Men jeg tror også vi skrifter over i et helt andet koncept hvad angår det annoncemæssige på Biograf-nettet.dk, men det melder vi ud i en pressemeddelse. Dbh: Lasse |
Hej Maelstrom, |
Tjah 20 kr. lød da interessant... derfor jeg kiggede. Men det var så 200 kr.... Lidt irriterende - og derfor jeg kommenterede på det. Vildledende. |
Der skal arbejdes en del på siden.
Hvis du fjerne al tekst, så ville jeg aldrig have gættet på at det var en biograf side. Det ligner en håndværker-blog eller noget. Du skal bruge sort baggrund, og banner eller overskrift en maroon-farve (mørkerød). Det er fint nok at du bruger et template, men jeg synes at du burde bruge et andet.
/ Morten |
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere