Jeg har brugt Adwords Media over ½ år, uden nogen videre effekt..
Før dem brugte jeg PR gruppen, og Adwords Media mente at de kunne gøre det meget bedre, alligevel syntes jeg ikke rigtigt der skete noget mens de kørte kampagnen, fik væsentligt flere henvendelser på de organiske søgninger, så har pt. ingen Adwords kørende længere.
Vi har ligeså brugt AdWorks Media i knap et års tid nu, og er rigtig godt tilfredse ;-)
Vi har lagt det meste af vores internet annoncering i hænderne på AdWorks Media, efter tidligere selv at have hånteret denne del! Det har vist sig atvære den helt rigtige prioritering, Adworks Media er super professionelle, en rigtig god sparringspartner med konsekvent opfølgning på deres solgte produkter.
Vi er super tilfredse, og anbefaler gerne AdWorks Media til andre
startede med selv at lave google adwords, men adworks media fik mig overtalt til at afprøve deres produkter.
og vil kun sige at det kører helt perfekt, og har i ca. 3-4 mdr begyndt at høre kunderne hvor de har fundet mig henne af, og 8-10 er udfra min google annoncering. så kan på det varmeste anbefale adworks media.
og min personlige it mand fra adworks media er helt super, ringer tit for at følge op om mine annoncer og høre om der er rettelser eller lignende
de er også på nuværende tidspunkt taget sig af min seo opdatering og allerede nu har det givet synlige resultater af sig.
så kan kun anbefale adworks media, det giver resultater
Er du stadigvæk positiv over dem eller har det ændret sig...vi har brugt Better-trafic.... Men syntes at de pludselig blev fordyrer.... Så har tænk mig at ændre over til AdWorks Media ApS...jeg har dog et spørgsmål....hvor meget har I brugt for at få jeres kampagne til at blive en succes.