Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

servage.dk - nogle der har erfaring med det?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har fundet et hosting selskab i Tyskland - ved navn servage.dk

Nogle der har erfaring med dem -fordele/ulemper

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:03

Langsom - ustabil - God kontrol panel - Har dem selv :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:06
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:07

De oversælger deres servere og det giver _MEGET_ lange svartider især på kald til databasen.

Deres kontrolpanel er lækkert, og deres antispam system fanger alt. Jeg bruger dem meget begrænset til web, men jeg kører alle mine mail-konti derfra.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:12

Ja, deres problem er at der er alt for mange mennesker på hver server.

Jeg synes man kan sige sig selv det ved at de tilbyder 750 GB plads og 7500 GB trafik for kun 39 kroner. Det lyder ret urealitisk, men åbenbart et godt salgsargument. Jeg ville sige at man skal være god, hvis man bare kan fylde 100 GB, så er det godt nok en stor hjemmeside man har.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:34

Gadensgaard:

De oversælger deres servere og det giver _MEGET_ lange svartider især på kald til databasen.

Det her vil jeg også skrive under på.

Fantastiske specifikationer mht gb til hjemmesiden og trafik, fint kontrolpanel og faktisk også fornuftig support og informationsniveau.

Men langsomme hjemmesider med helt elendige svartider på bare en helt standard Wordpress-blog uden noget ekstra gejl.

En host, der kan bruges til tests og hygge, men ikke til seriøse sider rettet mod kunder.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 19:52

Billigt hostingfirma - FOR billigt.

Jeg bruger det ikke engang længere som test/udviklingsserver. Ærlig talt, min tid er for kostbar til de svartider og uploads-hastigheder.

Men ellers ikke noget skidt om pris i forhold til kvalitet. I forhold til servage får man, hvad man betaler for.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57

tak for jeres positive respons - hvad syns i om  jay.net - da jeg er blevet anbefaldet det er en ven.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:44

YK:

tak for jeres positive respons - hvad syns i om  jay.net - da jeg er blevet anbefaldet det er en ven.

Jeg ved ikke om Jay.net er godt, men det har nogle gode referencer!

Men de tilbyder ikke webhosting, men kun serverhosting og det er vist også et helt andet prisleje!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:53

YK:

Jay.net og servage kan slet ikke sammenlignes. De kunder som kommer fra Servage er typisk for små til at Jay.net overhovedet vil have dem. De vil typisk henvise dig til en af deres forhandlere, som f.eks. os.

Vi har noget udstyr stående hos dem, og pt. ligger de blandt det hurtigste og mest stabile udbydere i dk. Men det er ikke nogen du bare lige ringer til med mindre du er parat til at lægge mange tusinde kroner om måneden ;)

Men måske var det nemmere hvis du, istedet for at lege gætteleg med os, beskrev lidt om hvad du skulle bruge. Så kunne vi tilgengæld fortælle dig hvem du skal kontakte for at få den bedste løsning :o)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)