Tak for jeres svar og spørgsmål kære Aminoer, jeg vil her prøve at svare jer så godt som muligt :-)
Dbh Sebastian
Per Aaskov
Hej Per,
Jeg har faktisk en sammarbejdspartner, og jeg kan også godt levere færdige hjemmesideløsninger. Grunden til at jeg i dette tilbud som udgangspunkt kun tilbyder designet, er at der kan ligge rigtig meget arbejde i at lave en gennemført, gennemprøvet og færdig løsning. Desværre er det ofte arbejde som rigtig mange folk undervurderer og derfor ikke er parate til at betale for. Jeg kunne naturligvis godt sætte en løsning op for folk, som kvalitetsmæssigt svarer til det de ønsker at betale, men det har jeg prøvet, og det er bare ikke mig.
Dog vil jeg meget gerne høre om dine ønsker, krav og budget til en eventuel hjemmeside, så send mig en mail på ss@juhuuweb.dk hvorefter jeg vil vurdere om det er en opgave jeg kan løse tilfredsstillende.
Karsten Lund
Hej Karsten,
Tusind tak for din ros, den er jeg glad for, det er altid rart når ens arbejde falder i folks smag :-) Hvis du kender nogle der kunne bruge et sådan tilbud er du naturligvis meget velkommen til at henvise dem til denne tråd.
Mikael Christiansen,
Hej Mikael,
Tak for rosen for mine referencer. Jeg er ikke i tvivl om at man kan få programmeret en hjemmeside til omkring 500 kr. her på Amino. Dog har du helt ret i at pris og kvalitet ofte hænger sammen, men her kommer det også helt an på hvilke krav man har til sin hjemmeside. Hvis man blot ønsker et online visitkort og ikke har de store krav til hvad hjemmesiden skal kunne, kan man faktisk få en ret billig side. Så snart man ønsker flere funktioner, og har flere specielle krav, så har du helt ret i at 500 kr. ikke længere er nok :-)
Dommeren
Hej Dommer,
Prisen her er et éngangsbeløb på 495 kr. ekskl. moms. Tilbuddet gælder et webdesign leveret i Photoshop-format, hvilket betyder at jeg leverer et design som er klart til at en programmør kan gøre det til en færdig og fungerende hjemmeside som man kan klikke på, lægge indhold på osv. Tilbuddet på de 495 kr. ekskl. moms inkluderer altså hverken opsætning eller programmering. Jeg beklager at priserne på Juhuu Web er svære at finde ud af, men da de ikke har noget med dette tilbud at gøre, kan du heldigvis se bort fra priserne derinde i denne omgang :-)
Kristian Konradsen
Hej Kristian,
Du kan være ganske sikker på at der er tale om et éngangsbeløb på 495 kr. + moms :-) Send mig eventuelt en e-mail på ss@juhuuweb.dk med nogle ønsker og krav til design samt evt. materiale m.m. så skal jeg se hvad jeg kan gøre.
Herg
Hej Herg,
Jeg er først og fremmest glad for at du kan lide kvaliteten af mit arbejde :-)
Derefter vil jeg faktisk give dig ret: Det er alt for billigt at tilbyde webdesign til 500 kr + moms. Der er flere grunde til at jeg alligevel gør det: Den ene er at jeg i bund og grund ønsker mig noget mere erfaring. Derudover er det nogle gode lommepenge, hvor jeg samtidig får nogle flotte referencer jeg kan tage med mig i bagagen når jeg søger ind på den grafiske højskole. Den anden grund er at jeg håber på at folk er så tilfredse at de kommer tilbage næste gang de skal bruge noget grafisk arbejde, anbefaler mig, eller måske ligefrem hyrer mig til større projekter end blot et enkelt webdesign. Sidst men ikke mindst vil jeg gerne ansættes i en virksomhed der beskæftiger sig med magasinlayout, webdesign eller lignende, og her mener jeg at den erfaring, den feedback og de referencer jeg får her vil være en fordel i en eventuel jobsøgning.
Gevinstgaranti
Hej Gevinstgaranti,
Jeg kan godt finde en programmør der kan programmere mit design til den nævnte pris. Dog er der en grund til at nogle webbureauer tager mange (hundrede)tusinde kroner for at udvikle en hjemmeside. Det kommer alt sammen an på hvilke krav du har til din hjemmeside. Som jeg også skrev til Mikael Christiansen mener jeg godt man kan få en fin side programmeret til 500 kr - det kommer bare an på hvilke krav man har.
Du er meget velkommen til at sende mig en e-mail på ss@juhuuweb.dk med dine ønsker og krav, så vil jeg vurdere om det er realistisk indenfor dit budget.