Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre pagerank ønskes men hvordan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:48

En masse kvalitets links og kvalitets indhold virker altid :)

Interne optimeringer på sitet (Som f.eks. bedre URL's) tror jeg ikke giver dig ret meget. Umildbart tror jeg du bliver nød til at lave et eller andet mere interessant end blot linkkataloget, for jeg tror du får meget få brugere til at linke til det.

Desværre kan jeg også skuffe dig med at du hos mig er røget ned på en PR 2 :S

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:49

I stedet for at svare, vil jeg lægge ud med et spørgsmål: Har du oplevet, at dine rankings er blevet dårligere på det seneste?

Eller har du oplevet nogen som helst forskel ved at din toolbar pagerank er faldet fra 4 til 3?

Lad være med at fokusere på pagerank og hold fokus på det, der betyder noget for dig. Får du besøgende nok, og har du nogle fornuftige placeringer på nøgleord, du gerne vil findes på? Det er nogle af de parametre, som det giver mening at se på.

Og så til konkrete svar på dine spørgsmål:

At ændre dine urls til pæne urls vil ikke ændre det mindste ved din pagerank. Pagerank beregnes på baggrund af links. Hvor mange linker til dig, og hvor mange linker til dem, der linker til dig osv.

Det betyder også, at den bedste måde at forøge din pagerank på, hvis du nu insisterer, er ved at få nogle flere indgående links til din side.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)