Dbh Martin |
Hehe... Hans det er en lyserød skjorte, jeg ejer heldigvis ikke et lyserødt slips. Desuden har min kæreste forbudt mig at gå med den lyserøde skjorte, hun vil ikke ses med mig offentligt hvis jeg har den på i hvert fald ;-) Så du kan være ganske rolig. Og som svar på dit spørgsmål, ja jeg er en hel del stresset for tiden!
Dog mener jeg selv at kunne stå inde for hvert et ord posted i mine to ovenstående indlæg, og det vil jeg gøre til tid og evighed. Lone har jeg så absolut intet imod som person da jeg ikke kender hende personligt, og Lone jeg er ikke bleg for at acceptere hvis jeg har fået sagt en ting eller to galt, indlægget accepterer jeg nu efter andre amino''ers indlæg kan opfattes forkert, og den undskyldning skal du selvfølgelig have.
Dog må jeg indrømme at jeg stadig finder det en smule mærkeligt at du kunne bruge så megen tid og energi på dette indlæg, og så ikke at følge op på den nævnte tråd hvor du efterlyste en opgave løst.
Men lad nu det ligge, til sagens kerne som åbenbart er en diskussion om hvorvidt den guide, der endnu ikke er færdig, er fyldestgørende eller ej.
Kan man gardere sig mod noget 100% ??
Nej... men man kan forebygge alt det der overhovedet er muligt. Den seneste udvikling i denne tråd fik mig til at tænke om det var/er slåskampen værd at fortsætte, men faktisk tror jeg at det blæsevejr der har været omkring det har overbevist mig endnu mere om at den er nødvendig, for det er åbenbart noget der rører folk herinde. Sammenligningen med kampagner er for mig åbenlys, men jeg skal forsøge at pensle det lidt ud så I bedre forstår mine kryptiske meninger. Jeg sammenligner i den forstand, at du beskylder initiativet for at være nyttesløst i forhold til at få unge piger med modeldrømme til at blive en smule bedre rustet til at møde en fotograf/bureau. Så kan du sige at trafikkampagnerne også er nyttesløse, for folk kører stadig for stærkt, stadig uden sele, stadig med hovedet under armen! Der vil altid være nogle du aldrig kan nå ind til, hvor kampagner, god opdragelse og almen forståelse for hvordan verden er skruet sammen fuldstændig glipper. Mendu ser heldigvis også en del der tager disse advarsler til sig, og begynder at tænke sig lidt mere om i trafikken.
Denne procentdel, vil jeg forsøge at få forøget, og dermed også sagt at man aldrig, aldrig, vil kunne sikre 100% at det vi har set de seneste år ikke vil ske igen.
Men Lone du har hermed en åben opfordring, jeg tager gerne imod alle dine gode råd med kyshånd til modelinformation.dk - Lone''s corner, hvor du må smide mig al den tekst til den nye site som du lyster... Det være sig gode råd til modellerne, lidt generel opdragelse som du også selv er inde på i dit indlæg - lidt mere forståelse for hvordan verden hænger sammen, og måske en lille opsang til forældrene?!
Som jeg endnu engang indledningsvis skriver i min opfordring til Jer alle - så kom dog endelig ud af busken med Jeres idéer, input mv. - så kommer de selvfølgelig med på guiden!