Hej Lone
Puha en omgang, jeg vil lige prøve at holde en rød tråd og svare nogenlunde sobert på dit indlæg...
Allerførst vil jeg starte med at sige jeg ikke har den fjerneste skid respekt for dit virke her på
amino, da jeg som seriøs erhvervsdrivende har reflekteret på din søgen efter fotograf d. 14/9-2006 - altså fire dage siden, både med indlæg i din tråd og en mail direkte til dig - uden en eneste respons!
Men tilbage til emnet.
Det er fuldstændig rigtigt at man aldrig kan gardere sig mod at der vil være tilfælde af den her kaliber i fremtiden, men de mange millioner vi hvert år via vores skattepenge kaster i hovedet på reklamebureauer (der i øvrigt sidder og griner uforskammet grimt hver gang de bliver ringet op af Rådet for større trafiksikkerhed, og skal have sat endnu en "Kampagne" igang!!) og suger penge ud af statskassen... Dét er jeg ved at brække mig over, især fordi vi absolut ingen effekt har ud af det, folk kører stadig lige råddent og åndssvagt...
Nøjagtig samme scenario har du her.
Jeg har startet dette initiativ fordi jeg vitterligt synes vi bør gøre alt for at undgå det i fremtiden, og indtil nu har jeg blandt andet ikke set de større portaler taget teten op og gøre noget proaktivt for at forhindre dette. Derudover søger mange af disse piger også lige så lystigt på
google som arto, så de har ikke alene ansvaret for deres handlinger.
Dertil skal siges at en masse frivillige kræfter er sat igang, Paul har allerede et udkast til den selvstændige side som modelinformation.dk skal køres på, sådan at den ikke ligger på min site længere... Derudover arbejder jeg på et samarbejde med Eline Svendsen, en meget brugt model af medierne til kommentarer mv. i forbindelse med modelverdenen, som også på sin web (som jeg i øvrigt refererer til på siden) har anmeldelser af den uhyre store jungle af modelsites i Danmark - derudover også gode råd til både modeller og fotografer.
I øvrighed kan nævnes at jeg indledningsvis i denne tråd spørger efter opbakning, gode råd og tips mm. - og som du ved et kort gennemlæsning af tråden kan læse, er jeg flere gange blevet mindet om problematikken vedr. en ren clearing kun vha. et CVR-nr. - dette skal selvfølgelig (når det nye design & selvstændige site kommer online) helt omskrives, og opsættes på en ny måde med større features for at gå i dybden - mere end det er muligt med den nuværende opsætning hvor hverken en selvstændig menustruktur eller andet er muligt.
Dertil så håber jeg at du har fået svar på dine spørgsmål, ellers skal du være velkommen til at skrive lystigt videre her i tråden... du er selvfølgelig også meget velkommen til at sende mig en PM, mail eller give et kald på 30 254 254.