Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kendt SmbA-udbyder i Basta

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal passe på når ønsker hjælp til at stifte en nyt selskab.At sælge selskaber er en oftes en lukrativ forretning for sælger, hvad enten det bare er selskabet der sælges eller følge ydelser.

Nu er en af de største SmbA-udbydere igen fanget på det forkerte ben, som direktør i et firma der tilbyder mastercard med kredit på 25.000 selvom man er registreret i RKI.

Ekstra Bladet har skrevet nogle få linier som optakt til aftens Basta kl. 20.50 på TV2.

Med udgangspunkt i CVR-registret er det min umiddelbare vurdering at ca 30%  af alle nystiftede SmbA'ere  Danmark i de sidste 3 år udspringer fra en af aftens hovedpersoner. 

Det er en ugennemsigtig branche og hvis du har i tankerne at stifte et SmbA så overvej seriøst at henvende dig til et firma, der er underlagt rådgiveransvar.

Henrik

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:49

Læste godt nok noget om det, selvom fokus lå på det med Mastercarded... vidste ikke det handlede om stiftelse af selskab... 

Det er noget rod, og lyder som seriøst svindel! :(

Ærgeligt for dem det går ud over...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:49

Hej Henrik

Sagen i basta handler om noget andet men som du skriver Henrik samme personer.

Mybanker debat

Ops ser så nu lige du skriver det sorry Embarrassed

/allan

Tilføjelse:

Da hoved personen sad og offentlige gjorde kundernes navne blev ovenstående tråd lukket hvorefter "hovedpersonen" blev bedt om at holde sig fra my Banker. tråden er nu åben igen.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:02

Hej Allan,

Ja det er jeg opmærksom. Det er en debat som jeg har fulgt længe - også aktivt på på mybanker.dk. (lang tråd med mange eksempler).

SmbA som selskabsform skal ikke mistænkeliggøres. Problemet er at mange iværksættere netop har stiftet bekendtskab med personkredsen omtalt i artiklen og efterfølgende haft problemer og beklaget deres nød her på Amino.

Henrik

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:11

Henrik Krogh:
Problemet er at mange iværksættere netop har stiftet bekendtskab med personkredsen omtalt i artiklen og efterfølgende haft problemer og beklaget deres nød her på Amino.

Jeg er bland dem du omtaler Smile

/Allan

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:19

Håber at du klaret fri uden nævneværdige tab....

jeg er forarget over at ingen har gide tage sagen op før nu.... Samme personkreds har foruden mitmaster.dk og også mitvisa.dk også det svenske mittvisa.se og mittmaster.se.

Det er utiltalende at lukrere på folks "håb" om måske at kunne få et kreditkort med overtræksmulighed. Før det kørte de lånearrangementer som også blev lukket ned i hast efter indgriben fra Finanstilsynet. også sådan kan man blive ved med at gå tilbage...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:26

Mit tab er ikke værd at snakke omSmile

Men de er nok mere den måde de behandler folk på og det er ikke kun kunderne, jeg blev stille guld og grønne skove i sigte "de snakker " jeg gav så også lidt ekstra ydelser gratis som jeg fortryder idag.

Ja jeg har lavet en del programmering for dem NEJ jeg er ikke stolt af det, men omvendt skal jeg jo også leve, jeg mener en bilhandler kan vel ikke have dårlig samvittighed fordi hans solgte  bil blev brugt til at røve bilka.

Men ja jeg har sgu et eller andet sted dårlig samvittighed men den må jeg jo leve med.

Jeg har oplysninger om et andet projekt fra dem men ved ikke lige hvor smart det er at ligge linket ud her ?

/allan

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 21:11

Allan Hansen:
Jeg har oplysninger om et andet projekt fra dem men ved ikke lige hvor smart det er at ligge linket ud her ?

Uanset hvor meget jeg selv gerne ser  dem eksponeret er vi nok enige i at oplysninger opnået via arbejde ikke bør videregives.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Hej!

Ja...særdeles useriøse personer.

Har for nylig fået en særdeles truende mail fra en af disse herrer, som jeg dog har valgt at ignorere.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:45

Peter - Revisor:
Har for nylig fået en særdeles truende mail fra en af disse herrer, som jeg dog har valgt at ignorere.

Hej Peter

Må man spørger hvordan truende ?

/allan

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)