Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler investorer eller studerende der kan kode helst en studerende

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en protal som mangler nyt design og nogle andre småting. Jeg ved det kan give penge ikke hvor mange men penge.

Det meste af siden er færdig og klar til brug.

For at komme vidre skal jeg bruge enten

1 penge og hjælp til marketsføring

Eller

2 En studerende som kan kode i php og som kan hjælpe med online marketsføring.

Grunden til jeg vil vælge en studerende er at jeg vil have en som ikke har siddet og sovet bag skærmen de sidste 15 år. Jeg skal bruge en som er nytænkene.

De dele som mangler er Bedre design og mulighed for at kunne sælge systemet (oprette en betalende bruger) systemet er udviklet til kun og blive brugt af mig jeg har så fundet ud af at der er mange der kunne bruge det. :) 

Da siden ikke er noget jeg så gerne vil dele ring på 20657909 og jeg vil kort forklarer hvad det handler om.

Thomas

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:57

Hej Thomas

Thomas Reberholt:
Grunden til jeg vil vælge en studerende er at jeg vil have en som ikke har siddet og sovet bag skærmen de sidste 15 år. Jeg skal bruge en som er nytænkene.

Forstår jeg korrekt du mere eller mindre søger en som vil arbejde gratis for dig ? Vil så lige høre hvad der får dig til at tro med den udmelding får en masse unge som ved det hele ?

Forskellen på den "unge" og den "sovende" er himmel stor, så selv om du fik en som har sovet bag skærmen i 15 år ville han stadig kunne løfte opgaven langt bedre end en helt grøn som først skal lave alle fejlene for at lære.

Desuden ville jeg ændre min tone en smule så får du henvendelser fra alle, du kan så i tavshed sortere dem som du mener har sovet i 15 år fra.

Held og lykke

/allan

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 12:59

Hehe der findes altså en del unge som gerne arbejder gratis :), men der kræver at du skaber netværk, jeg har en 2-3 stykker som gerne laver programmering for mig :) så længe du bare står til rådighed når de skal have noget rådgivning hvor du kan hjælpe dem, det kan jo være at han kan give dem noget trykkeri i byt :).

så de unge som arbejder billigt/gratis er der..

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:05

Jeg ønsker ikke og udnytte at de er unge men at dele dette med den rigtige. dele 50/50 både indtægter og udgifter. Hvor jeg klart nok tager mig af udgifterne ind til det er bære dygtig Ikke at de vil blive de stort udgifter udover hostning og betalings løsning.

Men lad hører jeg vil gerne have kontakt til en som kan klarer sådan en opgave.
Eneste krav er at tex-tryk står i bunden som producent af siden.

Thomas

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:17

Cool overskrift - trods alt. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:24

Forskellen på den "unge" og den "sovende" er himmel stor, så selv om du fik en som har sovet bag skærmen i 15 år ville han stadig kunne løfte opgaven langt bedre end en helt grøn som først skal lave alle fejlene for at lære.

Jeg skal selv lære ellers er det ikke noget ved og en som bare sidder og koder afsted lærer ikke mig noget. Dette er ikke bare noget som skal lavet over en weekend og så slut med det. Jeg har lange lister over alle de ting jeg gerne vil have med i systemet men en ting af gangen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29

Kig forbi mit site ! Jeg har et stort hold af freelancere, med de kompetencer du søger, og kan helt sikkert finde den rigtige til dig. Det koster nogle penge - dog ikke ret mange, til gengæld garanterer vi at kvalitet og kommunikation er i orden.

Jeg glæder mig til at høre fra dig !

Simon Tørring

- simontoerring.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)