Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sponsor gaver.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Håber i kan hjælpe mig. Jeg ville høre om i ved hvor man kan finde gode sponser gaver til konkurrencer over nettet. For står og mangler nogle gaver, så kender i nogen eller har i hørt om nogle steder man kan skrive til?
Alt er en hjælp her :)

Mvh Ina.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:29

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:29

Hej

Hvis du vil have sponsoreret gaver til konkurrencer burde du kontakte forhandlere/producenter der har produkter relaterede til dit eget produkt.

Derudover skal du jo overbevise dem om, HVORFOR de skal sponsorere gaver til dine konkurrencer? Hvad skal deres profit være af det? Hvad kan du tilbyde dem?

Hvis det er dig, der vil give sponsorgaver kan du jo prøve Lomax.dk eller finde andre sjove ting.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 11:48

Jamen det kunne være gavekort, parfumer, osv. Det skal bare kunne være noget både piger og drenge kan bruge. Jeg har en hjemmeside som har konkurrencer, hvor jeg gerne vil have lidt forskelligt, jeg har 2 kørende lige nu med film.

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 11:49

Okay tak for hjælpen.

Jeg vil gerne have sponsorgaver ikke give. Hehe.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 12:12

Så brugere af gratishygge.dk skal så optjene points ved at klikke på dine affiliate reklamer, og derefter bruge disse points til at deltage i konkurrencer, hvor præmien er sponsoreret af en anden?

Win/win situation, smart :)

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 12:21

AllTurkey:

Så brugere af gratishygge.dk skal så optjene points ved at klikke på dine affiliate reklamer, og derefter bruge disse points til at deltage i konkurrencer, hvor præmien er sponsoreret af en anden?

Win/win situation, smart :)

ja det har du ret i men jeg vil også gerne gøre reklame for de butikker som vil længere frem. Altså dem som ikke er så kendte og samtidig skriver jeg hvor gaven er fra. Så sponsoren også for noget ud af det. :) Men de to konkurrencer som er kørende lige nu er nogen jeg selv betaler. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)