Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google besøger mig ikke mere

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hals
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode svar - Scannet havde en løsning og nu er den der

jeg bukker og takker, Så håber jeg google kommer en tur igen

Der er nogle ret gode placeringer som jeg helst ikke vil miste

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:43

Hej Lars,

Super, at Scannet kunne hjælpe så hurtigt.

Bare for at sikre mig, at du ikke har misforstået noget, så er her to stykker fakta:

At indsætte en Google Webmaster Tool-kode eller fil på din hjemmeside får ikke Google til at kigge oftere forbi. Den giver blot adgang til nogle værktøjer, hvor du blandt andet kan følge med i, hvor tit Googles bot kommer forbi din side.

Dine placeringer på Google afhænger ikke af, hvor tit Google kommer forbi siden. Hyppige besøg fra Google er rare, fordi det betyder hurtig respons på ændringer og hurtig indeksering af nye sider og produkter i din webshop. Ikke fordi din side bliver højere placeret.

Hvis man vil have Google til at kigge ofte forbi siden, kan man først og fremmest gøre to ting: 1) Skaffe flere links til siden. Helst fra populære hjemmesider, hvor Google i forvejen kigger ofte forbi. 2) Opdatere sin hjemmeside ofte med nyt indhold.

Fra Hals
Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 10:49

hej

Jeg ved det godt men som du siger er det et godt værktøj.

Jeg har været en link liste igennem jeg har fået her indefra så der er kommet en del nye link til, dog ikke har så anerkendte sider, det er ikke helt nemt at få disse til at linke :) men det går nu nok.

men jeg kan nu stadig godt lide at google kikker ind

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:19

Datoen for den cachede version har ikke sammenhæng med googlebots besøg. Der gemmes ikke en ny cache efter hvert besøg. Dine logfiler (som du ikke har adgang til med en ScanNet shop) er eneste mulige indikator for antal og frekvens af googlebot besøg.

Fra Hals
Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 11:25

hej Thomas.

?!? der blev jeg klogere - det troede jeg det var.

hov Thomas - jeg har lige læst et par af dine bøger :) de er gode

Tak for svaret

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)