Tak for alle de gode svar - Scannet havde en løsning og nu er den der jeg bukker og takker, Så håber jeg google kommer en tur igen Der er nogle ret gode placeringer som jeg helst ikke vil miste |
Hej Lars,
Super, at Scannet kunne hjælpe så hurtigt.
Bare for at sikre mig, at du ikke har misforstået noget, så er her to stykker fakta:
At indsætte en Google Webmaster Tool-kode eller fil på din hjemmeside får ikke Google til at kigge oftere forbi. Den giver blot adgang til nogle værktøjer, hvor du blandt andet kan følge med i, hvor tit Googles bot kommer forbi din side.
Dine placeringer på Google afhænger ikke af, hvor tit Google kommer forbi siden. Hyppige besøg fra Google er rare, fordi det betyder hurtig respons på ændringer og hurtig indeksering af nye sider og produkter i din webshop. Ikke fordi din side bliver højere placeret.
Hvis man vil have Google til at kigge ofte forbi siden, kan man først og fremmest gøre to ting: 1) Skaffe flere links til siden. Helst fra populære hjemmesider, hvor Google i forvejen kigger ofte forbi. 2) Opdatere sin hjemmeside ofte med nyt indhold.