Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deichmann Telemarketing ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er der nogen der har erfaring med dette firma, de laver bla. lidt mødebooking men deres hovedeprodukt er salg af abon. til div. magasiner.

Vi er lidt i tvivl om firmaet er realt, har hørt lidt om indehaveren har et par konkurser bag sig m.m.

Derudover har vi hørt at de måske ikke behandler deres ansatte helt efter bogen, samt at det ofte er meget unge folk, under 18, der sidder ved telefonen.

Er der nogen der har kenskab/erfaring med virksomheden eller måske har været ansat hos dem.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 22:33

Hej,

Jeg har været ansat hos Deichmann og vil sige at det ikke er helt rigtigt hvad du siger. De behandler deres medarbejdere efter bogen og de har faktisk ret gode salgstal på benjamin magasiner og i min tid homeenter dvd'er. Så hvis der er noget du gerne vil sælge, så vil jeg da sige at du ikke skal være bange. Firmaet har eksisteret i mange år :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Hejsa.

Du gør det helt rigtige.

Det er super vigtigt, at man som virksomhed undersøger markedet af telemarketingsbureauer. Selv Netto-damen kan starte en telemarketingsvirksomhed op. Men hvis vi kigger lidt ned ad, altså lidt ind i dine behov, og spørger hvilken resultater forventer jeg til telemarketingsbureauet og hvad forventer jeg af deres ekspertise.

Mange telemarketingsbureau skriver eller antyder at de er eksperter i salg og booking via telefonen. Men er de det overhovedet når det kommer til stykket, og hvordan skal du kunne vide det ?

Jeg mener godt at du kan stille følgende krav:

- at du kan lytte til deres tidligere samtaler som er optaget eller du kommer med på lyt.

- at du kan kræve at se deres træningsmateriale for de ansatte.

- forhøre dig, om de ansattes lønordninger (ren provision eller har de også en grundløn)

- at du får telefon nr på deres referencer som du kan kontakte.

Kan de ikke imødekomme ovenstående, tja.. så vil jeg ikke bruge dem.

/Glenn

Tilmeldt 30. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:54

hejsa.

Må jeg foreslå at du ringer hvis der er noget du er tvivl om ?

3052 5159

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)