Hej Amino.dk Først og fremmest må jeg lige understrege min uvidenhed vedr. erhvervsdrivelse i al almindelighed. I forlængelse af den kendsgerning, har jeg nu valgt at søge hjælp hos de oplyste brugere her på Amino. I det sandsynlige tilfælde, at jeg i løbet af indlægget kommer til at stille decideret uvidende spørgsmål, vil jeg gerne beklage på forhånd - bær' over med mig. Men lad os komme til det, det drejer sig om: Jeg er en 18-årig studerende, der på fritids- og freelancebasis har arbejdet som webdesigner for hvem som helst, der kunne have brug for min service. Der er altså tale om en relativt ustrukteret arbejdsfordeling samt et meget varierende klientel. Det er blandt andet sidstnævnte jeg håber at ændre lidt på. Da kombinationen af arbejde, skole og semi-seriøs sportsudøvelse optager en del af min tid, er det projekt, som jeg om lidt vil introducere, i første omgang ikke ment til at være et fuldtidsforetagende, hvilket også betyder, at jeg har tålmodigheden på min side. Jeg har stor tiltro til mine egne kompetencer, såvel som designer som selvstændigt og viljestærkt individ. Hvis det er med til at sætte foretagendet i perspektiv, kan et udpluk af mine referencer findes her: http://ejsing.deviantart.com