Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr; Sponser et iværksætter barn.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Med udgangspunkt I følgende tråd. - http://www.amino.dk/forums/t/66968.aspx

Så vil jeg høre om folk er interesseret I at være med til at starte projektet up - for real!

Folk som skriver her hvad deres kompetancer er, og lidt om dem selv, vil jeg skrive på en liste og kontakte dem senere hen.

Det er et enormt projekt, så derfor beder jeg dig overveje om det er interessant og om du har tiden til det!
Jeg vil selv stå for en del management, og søger også en projekt leder.

Igen - Kun seriøse.

Jeg tror der vil blive mulighed for en kæmpe mediedækning - samt tror jeg også at det vil få politisk interesse.

Skriv her.

Eller på mathias@greenex.com

Venlig Hilsen

Mathias

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:46

Jeg har næppe selv tid til at gå ordentligt ind i projektet. Men jeg tror bestemt på ideen.

Jeg ved, at de har en række afdelinger på universitetet i Aarhus, der netop sætter fokus på at hjælpe unge iværksættere. Der er blandt andet startet en hel ny afdeling op i år, og har ikke alt 100% på plads endnu. Det ville være oplagt at snakke med dem i hvert fald, da de jo har fået tildelt en masse midler fra staten til at starte noget op i samme stil. Jeg gør lige ham gutten jeg kender opmærksom på denne tråd.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 09:48

Rasmus Hoeks:

Jeg har næppe selv tid til at gå ordentligt ind i projektet. Men jeg tror bestemt på ideen.

Jeg ved, at de har en række afdelinger på universitetet i Aarhus, der netop sætter fokus på at hjælpe unge iværksættere. Der er blandt andet startet en hel ny afdeling op i år, og har ikke alt 100% på plads endnu. Det ville være oplagt at snakke med dem i hvert fald, da de jo har fået tildelt en masse midler fra staten til at starte noget op i samme stil. Jeg gør lige ham gutten jeg kender opmærksom på denne tråd.

Det er meget pænt af dig at gøre!

Tak for det ;)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 17:24

Folk har lige så stille meldt sig.

Men er der nogen seriøse interesserede?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)