I forbindelse med oprettelse af din konto hos Google.dk skal du angive dine faktura oplysninger. Ved angivelse af dine fakturaoplysninger findes en lille "knap" der hedder Salgskampagner eller lign. Og den skal du klikke på og angive dit rabatnummer!!
Og ja du skal indbetale min. 50 eller 80 kr. inden de få dine 400 kr.
Det fungere... jeg har gjort det
Claus
P.S. sjov vi ikke har hørt noget fra google ved Adsence, men de er hurtigt nok til at sende mig en email om jeg IKKE har brugt deres service Adword. ALLEREDE EFTER 4 DAGE. ja ja, vi kan måske lærer noget
Tryk på Fakturering > Vælg Faktureringspræferencer
Her har du indtastet betalingsoplysninger m.m. - I bunden står der "Salgsfremmende kode". Her er et formular felt, der indtaster du din kupon-kode og trykker på "Indløs".
I forbindelse med oprettelse af din konto hos Google.dk skal du angive dine faktura oplysninger. Ved angivelse af dine fakturaoplysninger findes en lille "knap" der hedder Salgskampagner eller lign. Og den skal du klikke på og angive dit rabatnummer!!
Og ja du skal indbetale min. 50 eller 80 kr. inden de få dine 400 kr.
Det fungere... jeg har gjort det
Claus
P.S. sjov vi ikke har hørt noget fra google ved Adsence, men de er hurtigt nok til at sende mig en email om jeg IKKE har brugt deres service Adword. ALLEREDE EFTER 4 DAGE. ja ja, vi kan måske lærer noget
Jeg forstår sku heller ikke at når vi skal betale for at sætte vores annoncer på er de hurtige, men er det omvendt og vi skal tjene penge på dem tager dey labg tid !!