Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige visitkort:

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Madsen:

Netha:

Sune: Jeg sidder også og kigger lidt på vistaprint , men hvordan er kvaliteten , og hvilken sammensætning har du valgt, altså om de er mat eller hvordan osv. ?

Jeg kan helt klart anbefale dig VistaPrint, som mange andre også gør. Jeg synes kvaliteten er 100%, ingen tvivl om det overhovedet. Jeg bestilte mine som standard (Ved ikke om de er mat - vil jeg nok ikke gå ud fra)..

Jeg kan også anbefale dig dette vedlagte tilbud, hvor du får 250 visitkorts gratis (og et stempel - udemærket også iøvrigt!), hvor du kun skal betale for fragten, så det er kanont billigt :)

Tilbuddet er her:

http://musicupdates.dk/adv.php?id=127

Lige en rettelse - mine visitkort er matte..:)

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

det var sjov som du lige fik sat et affiliate link ind her og samtidig roser firmaet ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

det var sjov som du lige fik sat et affiliate link ind her og samtidig roser firmaet ;)

Hvorfor er det "sjovt"? Hun skal vel også have tilbuddet, og det er (ifølge mig), ikke tilgængeligt - kun via. affiliate links..

Du kan jo også se, at jeg ikke er den eneste der roser firmaet, så der er jo nok også noget om det :)

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også anbefale Vistaprint, god kvalitet og prisen er ikke værd at snakke om, så køb et par tusinde stykker :-) eller prøv de 250 gratis før du bestiller yderligere.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

som skrevet tidligere er vi faktisk billigere end vistaprint på visitkort ;)

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også varmt anbefale VistaPrint. Syntes ikke der er noget forkert i at rose dem når de faktisk sælger et godt og billigt produkt. :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Plante-have:

Jeg kan også varmt anbefale VistaPrint. Syntes ikke der er noget forkert i at rose dem når de faktisk sælger et godt og billigt produkt. :-)

Du skal bare være opmærksom på at deres kort er i 90*50mm og ikke 85*54 som vi normalt bruger i DK, denne størrelse passer sammen med diverse betalingkort og et kort i anden størrelse vil derfor ikke "passe" ind.

Det hænder dog at jeg kunder der laver forretning i Polen mm. som bruger 90*50 og der kan det være en god ting, da det viser lokalkendskab.

mvh Thomas

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været lidt uheldigt med hensyn til få tryk Visit Kort.

Jeg startede med upload min logo design i AI til Vista Print og bestille 500 stykke. 2 uge efter modtaget jeg 500 visit kort med tryk fejl. Jeg skrev til Vista Print og udtrykket min frustration på Engelsk.  Nogle dage efter få jeg mine penge tilbage :)

Vista Print er billigst og godt til virksomheder som blot skal have et simpelt visit kort. De har mange design skabelon hvor man bare vælges og få det lavet hurtigt. Hvis du vælge ud fra det design skabelon så har du en visit kort der ligner 1000 andre.

Vista Print er ikke noget for dig, hvis du skal have en visitkort med komplicere grafik, special papir. Efter min oplevelse med dem, tror jeg faktisk at de ansættes en meget ældre mand/kvinde med rigtigt dårligt syn som stå for tryk for at kunne hold priserne ned. Ellers det computer der styres det helle. ;)

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig i at deres tryk ikke er det bedste men man får også hvad man betaler for .

Jeg havde bestilt 2000 visitkort hos dem , hvor de havde skåret dem skævt da jeg fik dem, så skrev jeg og klagede og så sendte de 2000 nye der var perfekte uden ekstra beregning.

Så nu står jeg med 4000 visitkort , da jeg begyndte at klippe kanten af de skæve sådan de til nød godt kan bruges :)

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Madsen:

Tak for alle forslagene - jeg kunne desværre ikke finde noget billigere end Vistaprint. Derfor har jeg købt 2000 styks hos Vistaprint for kun 300 kroner..

Hej Sune,

Det er nok ikke det bedste valg du har truffet, men det er dig valg.

Hvis jeg var dig vil jeg ha' givet lidt mere, og fået en super kvalitet.

Dit visitkort er en del af dit udstillings vindue!

Handel med varepartier via Trademen

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)