Jeg kan ikke give dig en teknisk forklaring, men det er jo søgeord som de aller færreste benytter ved en google søgninig?
Det er jo ikke særlig vildt, at ligge højt på de ord, hvis du derimod lå øverst hvis man søgte på "toyota", havde det været vildt.
Mvh
Indpresning er nu ret brugt i bilkredse, for alle har hørt om det, men ingen ved hvad det er Derfor er der skrevet en del om det på nettet.
Jeg ved godt at Toyota er langt sværere at nå op på end Toyota Corolla Sportsvan, men det er trods alt et bilmærke, dvs. det er skrevet rigtigt mange steder på nettet. Jeg synes bare ikke at en 3. plads er berettiget, når vi snakker om en side med så lidt indhold og så få indgående links og ingen PageRank. Jeg siger ikke det er en fantastisk placering, jeg siger bare den er høj, taget siden i betragtning.
Mikkel - det kommer lidt an på hvad konkurrenter betragter som vigtige søgeord. Jeg havde en SEO haj i telefonen der smågrinede over at StylingShop.dk ikke lå højt på "Toyota Ekstraudstyr"
Men jeg betragter ikke dette som vigtigt for mig, jeg vil hellere ligge højt på "Toyota Baglygter" eller "Toyota Sideskørter"
Altså få de folk ind der ved hvad de leder efter.
Men det kommer meget an på hvordan man griber tingene an.
Ja det er selvf rigtigt nok.... Vil da også tro lige med din forretning at styling, skørtesæt og sådan er langt bedre end standart ting på toyota..Folk ved jo hvad de går efter med styling..
For mit vedkommende ville de bedste søgeord være brugt og gratis..