Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad berettiger mig til en 1. plads på Google?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har leget med en blog på StylingShoppen.dk

Der er ingen indgående links og en PageRank på 0

Alligevel ligger jeg f.eks. nr 1 på denne søgning, foran store sider som bilgalleri.dk og bilbasen.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=indpresning&meta=

Kan I forklare mig hvorfor, så jeg kan lære af mine 'fejl' 

EDIT: For at tage noget menigmand kan relatere til, så ligger jeg f.eks. nr 3 på denne søgning
http://www.google.dk/search?hl=da&q=toyota+corolla+sportsvan&meta=

Bilbasen, bilgalleri og bilzonen ligger under Surprise

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 23:45

Hej,

Jeg kan ikke give dig en teknisk forklaring, men det er jo søgeord som de aller færreste benytter ved en google søgninig?

Det er jo ikke særlig vildt, at ligge højt på de ord, hvis du derimod lå øverst hvis man søgte på "toyota", havde det været vildt.

Mvh

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 23:45

er du logget ind på google ? - mener at de SEO-kloge hoveder herinde plejer at sige at det er derfor at man får sjove placering på google....

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 23:48

du bruger ordet "indpresning" i din titel, keywords og description... Muligvis derfor !?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:50

Nicolai:

Hej, 

Jeg kan ikke give dig en teknisk forklaring, men det er jo søgeord som de aller færreste benytter ved en google søgninig?

Det er jo ikke særlig vildt, at ligge højt på de ord, hvis du derimod lå øverst hvis man søgte på "toyota", havde det været vildt.

Mvh

Indpresning er nu ret brugt i bilkredse, for alle har hørt om det, men ingen ved hvad det er Big Smile Derfor er der skrevet en del om det på nettet.

Jeg ved godt at Toyota er langt sværere at nå op på end Toyota Corolla Sportsvan, men det er trods alt et bilmærke, dvs. det er skrevet rigtigt mange steder på nettet. Jeg synes bare ikke at en 3. plads er berettiget, når vi snakker om en side med så lidt indhold og så få indgående links og ingen PageRank. Jeg siger ikke det er en fantastisk placering, jeg siger bare den er høj, taget siden i betragtning.

NB. Jeg er ikke logget ind på Google

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:52

Poweriser Denmark:

du bruger ordet "indpresning" i din titel, keywords og description... Muligvis derfor !?

Det er korrekt, men jeg synes stadig det er underligt at der ikke skal mere til få at ryge op i 'graderne'.

Jeg ved godt den ikke var gået med 'børnetøj' og 'fitness' Smile jeg prøver bare at blive klog på, hvad der virker godt og hvad der virker knap så godt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:54

Google er ikke altid til at forstå..

Hvis jeg skriver Gratis annoncer ligger jeg nu nr 2 og guloggratis ligger nr 4.

Det synes jeg faktisk heller ikke er logik, men desværre ryger min side nok lidt ned..

guloggratis og dba burde vil ligge nr 1

Mikkel

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 00:02

Mikkel - det kommer lidt an på hvad konkurrenter betragter som vigtige søgeord. Jeg havde en SEO haj i telefonen der smågrinede over at StylingShop.dk ikke lå højt på "Toyota Ekstraudstyr"

Men jeg betragter ikke dette som vigtigt for mig, jeg vil hellere ligge højt på "Toyota Baglygter" eller "Toyota Sideskørter"

Altså få de folk ind der ved hvad de leder efter.

Men det kommer meget an på hvordan man  griber tingene an.

PS. Du ligger nr. 7 på 'mit' Google ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:06

Ja det er selvf rigtigt nok.... Vil da også tro lige med din forretning at styling, skørtesæt og sådan er langt bedre end standart ting på toyota..Folk ved jo hvad de går efter med styling..

For mit vedkommende ville de bedste søgeord være brugt og gratis..

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 05:01

Google kan godt lide blogs - mine blogs ligger også usædvanligt højt ift. mine hjemmesider.

HIlsen, Robert

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)