Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway - hvilken skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skifter shopsystem til november, og jeg skal have fundet mig en ny betalingsgateway. Lige nu har vi DanDomain shop med tilhørende betalingsløsning. Denne giver vi vel en 3-400 kr. om måneden for vil jeg tro. Nu har jeg så kigget lidt på Dibs og Pay-Ex. Fælles for dem er at de er ret omkostningsfulde i forhold til det vi har nu. Eksempelvis er der en fast abonnementspris hver måned, og oven i det eks. 0,40 kr. pr. transaktion. Det lyder ikke af så meget - men når man regner sammen på årsbasis er det en pæn slat.

Hvilke andre muligheder er der - som er gode og ikke mindst stabile?

Er der noget der taler for at eks. DIBS er bedre end andre? Så man kan forstå den høje pris...

Eller koster det bare det?

Nogen med erfaring? Inden jeg bruger oceaner af tid på at sætte mig ind i alt hvad der findes Wink

Mange hilsener Helle

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:20

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:49

Hej

Jeg bruger selv Epay ( www.epay.dk ) som jeg er godt tilfreds med. Ligemeget hvem du vælger, skal du huske at undersøge, om de har moduler der supporterer den webshop du benytter. Jeg er selv ved at gå over til Prestashop, og kan se at der er fuld support fra epay (gudskelov).

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 23:02

Vi bruger også quickpay

God fornøjelse.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 00:10

Helle - houseofkids.dk:

Vi skifter shopsystem til november, og jeg skal have fundet mig en ny betalingsgateway.

Lige inde julehandlen :-) Krydser fingrer for jer.

Vi har i forbindelse med vi har udvikling af vores eget mini-shop system rettet mod e-bogsfattere, undersøgt markedet en del. Prisen har også været en faktor for os - og vi kom frem til at benytte e-pay. I modsætning til Quickpay, tilbyder Epay at du kan lave din egen betalingsside og vise den via et proxy kald, dette gør du kan få dette trin af processen til at ligne din shop 100%.

De fleste vil kunne koble de enkelte betalingsmoduler op mod de enkelte shop systemer, så gå ikke held i baglås om der ikke tilbydes et standard modul til netop dit setup.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:09

Kristian Sørensen - cygnet:
Lige inde julehandlen :-) Krydser fingrer for jer.

Vores højsæson er august, september og oktober - julehandelen er ikke specielt god indenfor børnetøj online - så tidspunktet er såmænd det bedste :·)

Men kryds gerne alligevel.... det skal nok blive en sindsoprivende periode er jeg sikker på :·)

Vil undersøge epay nærmere - tak :·)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 06:40

Helle - houseofkids.dk:
Er der noget der taler for at eks. DIBS er bedre end andre? Så man kan forstå den høje pris...

En af de ting der taler for Dibs er især at de er meget stærke hvis man har handel i alle de nordiske lande, da man kan kører svenske transaktioner igennem swedbank og danske dankort igennem pbs og lign så man sikrer sig de laveste gebyrer på kortene.

Dibs er også stærke når det kommer til specielle kort i udlandet, F.eks. Bankaxess i Norge.

Er man på udkig efter en løsning der "bare" kan håndtere kort transaktioner, og ingen specielle kort, ingen abonnementsbetalinger, ingen store forkromede svindelkontroller, så vil jeg vove at påstå at Epay og Quickpay gør det lige så godt. 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:52

Martin Tygsen:

Er man på udkig efter en løsning der "bare" kan håndtere kort transaktioner, og ingen specielle kort, ingen abonnementsbetalinger, ingen store forkromede svindelkontroller, så vil jeg vove at påstå at Epay og Quickpay gør det lige så godt. 

For god ordens skyld: Quickpay kan godt håndtere abonnementsbetalinger og en pæn sjat specielle kort. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 19:59

Martin Tygsen:

En af de ting der taler for Dibs er især at de er meget stærke hvis man har handel i alle de nordiske lande, da man kan kører svenske transaktioner igennem swedbank og danske dankort igennem pbs og lign så man sikrer sig de laveste gebyrer på kortene.

Dibs er også stærke når det kommer til specielle kort i udlandet, F.eks. Bankaxess i Norge.

Her vil jeg da lige kommenterer at vi skam sagtens kan tilbyde de svenske og norske transaktioner til lave (indenlandske) gebyrer, gennem f.eks. Euroline (SEB Bank). Visa og Mastercard er også blandt de meste benyttede kort i f.eks. Norge og Sverige.

Vores abonnements og svindelkontrolløsninger er desuden det klart mest avanceret i forhold til ovenstående af vores konkurrenter. Ønsker man mere information herom kan det findes på vores hjememside www.epay.dk eller ved at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:21

Thomas Pedersen:
Her vil jeg da lige kommenterer at vi skam sagtens kan tilbyde de svenske og norske transaktioner til lave (indenlandske) gebyrer, gennem f.eks. Euroline (SEB Bank). Visa og Mastercard er også blandt de meste benyttede kort i f.eks. Norge og Sverige.

Okay det lyder da spændende - Det burde i skrive noget tydligere på jeres hjemmeside hvis det står der. 

Har i også mulighed for at håndtere f.eks. Bankaxess?

Thomas Pedersen:
Vores abonnements og svindelkontrolløsninger er desuden det klart mest avanceret i forhold til ovenstående af vores konkurrenter.

Igen noget jeg synes i bør forklare nærmere på jeres hjemmeside - det vil være den slags vi ville kigge nøje på ved valget af en løsning, og det fremgår ikke særlig tydeligt fra jeres hjemmeside, som gennerelt i mine øjne mangler mange informationer. 

Men fedt at se i kan nogle flere ting end jeg vidste. Jeg er i forvejen godt kendt i jeres løsning som fungerer rigtig fin, og jeres service er bestemt ikke at klage over. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)