Jeg har fundet en smart metode til at få noget gratis reklame til mit forum. Et site indenfor mit felt (planter sider) blev nedlagt i 2005, men har bevaret rigtig mange værdifulde links.
Jeg ønsker nu at registrere domænet og smide 301 redirect på.
Selvom GratisDNS er vores ven, når der skal købes og håndteres domæner, så skal der også noget hosting til en 301 redirect. Der kan man enten bruge sådan en som One, eller man kan bruge en tjeneste som Gigahost, Megahost eller Surftown, hvor man for få penge kan hoste mange domæner.
Vores kontrolpanel kan styre dette. Hvad hvis vi siger en 20'er om måneden for et ubegrænset antal 301/302 redirects/domænenavne? Dvs. uden, php, mysql mm. Udelukkende 301-redirects.
Hvis det virkelig skal være billigt, så opret dine domænenavne på webhosting.dk, hvorefter du flytter dem til vores navneservere. Så er dine udgifter kun 45 kr. pr. domæne til webhosting.dk + 20 kr. pr. måned for drift af navneservere.
www.adnecto.dk :) - Ikke noget der står på vores hjemmeside, der er kun almindelige webhoteller.
Domænerne hos os koster 79,20 ekskl. moms. Du kan vælge at få dem registreret hos os, men som sagt, er du også velkommen til at få dem oprettet et andet sted og efterfølgende få dem flyttet. Den billige løsning :)
Det foregår på den måde, at du får adgang til vores kontrolpanel, hvor du selv opretter de domænenavne du ønsker. Her opsætter du ligeledes viderestilling som du selv ønsker det. (Mulighed for 301, 302 og 303 redirect)
Når de er bestilt og aktiveret, sender du en mail til mig, hvorefter jeg laver lidt teknisk arbejde og du skal bekræfte flytningen af domænenavnet. Til sidst gentager du processen på de andre domæner du vil have viderestilling på :)