Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan linker jeg min Analytics med min Adword?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt en Adword-kampagne ca. ½ år og Analytics ca. 1 måned. Jeg vil gerne lave en sporing af min Adword-kampagne via analytics. Desværre er det blevet oprette med 2 forskellige mail-adresser.
Jeg har fundet ud af, at det skal være den samme mail-adresse for at det fungere. Jeg har prøvet, at tilføje en ekstra mailadresse under ”Knyt e-mail-adresser til din konto” på google, men det har ikke lykkedes. Den siger blot: ”der er allerede tilknyttet en Google-konto med denne e-mail-adresse. Mit spørgsmål er så, om jeg skal have en tredje e-mail-adresse i brug? Eller om jeg kan bruge de eksisterende adresser?

link til google's hjemmeside som skriver om problemet:

http://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55507&ctx=da:cuf2

Den har desværre ikke kunne hjælpe mig videre.

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Fra  ProGadget Skrevet kl. 12:28

Hej igen Aminoer

Lige et tillægsspørgsmål ;D
Jeg kan se i analytics, at den medtager vores egen IP-adresse. Det betyder altså, at vi ikke får det reelle billede af hjemmesiden?
kan vi udelukke vores egen IP-adresse eller hvordan kan man undgå selv at være med i analysen?

// Casper

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Fra  ProGadget Skrevet kl. 11:39

Mit tillægsspørgsmål med min IP har jeg fundet ud af :)

Men nogen som kunne hjælpe med det første?

// Casper

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 11:42

Jeg sad i samme situation, og kontaktede Google's kundeservice via Google Help Center. Det svarede inden for få timer, og bortset fra lidt småproblemer, så var mine konti sammenkoblede i løbet af yderligere et par timer...

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Fra  ProGadget Skrevet kl. 19:33

ok, det vil jeg prøve.

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:37

Hej Casper

Super du fandt ud af at filtrere din egen trafik fra. Jeg vil anbefale at du laver en ekstra profil, så du altid har "rå-data". Tænk det blot som en sikkerhedskopi, for ingen kan garantere at filtrene en dag ikke laver spøjse ting.

Det bør være nok at tilføje den mail du bruger til adwords til din Analytics. Har du prøvet det?

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)