Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af biludlejnings firma?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Først og fremmest vil jeg sige at det er et super forum I har!

Nu er det sådan at jeg går og overvejer, at starte for mig selv. Evt. med biludlejning.

Men hvordan og hvor starter jeg? Jeg er helt grøn på området og ved slet ikke hvor jeg skal starte :-/

Er her en venlig sjæl som kan vejlede mig hvor jeg skal starte? Jeg ved godt det er et bredt spørgsmål, men hvor kan jeg fx. læse om regler mht. opstart af udlejnings virksomhed?

Alt ville hjælpe!

På forhånd tusind tak for hjælpen.   

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen til...

 

Mit første råd er nok at du skal overveje hvorfor det lige er biludlejning? Så skal der nok også en hel del kontanter til, (igen ved ikke hvor stort du vil starte, men jeg ville regne med omegnene af en million kroner, hvis du skal have et par biler, og gøre opmærksom på dig selv) Jeg er ikke ekspert på området overhovedet, men jeg tror nok de store (avis og Hertz mfl )   sidder temmelig tungt på markedet, de har gode velfungerende hjemmesider, og priserne er rimelige.

Jeg ville anbefale du tænke på en niche, enten en særlig slags biler... en særlig service, f.eks. Lej-Et-lig, de lejer ældgamle og smadrede biler ud til meget lav pris, og har vist klaret sig ok.

Når du er på så bar bund som du er (og fred med det, alle skal jo starte et sted) kan det være den bedste måde at at komme videre på, er at gå til et af væksthusene, (deres links findes neders på siden) det kan råde dig mere konkret end vi kan. 

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nok råde dig til at kontakte: www.one2move.com de har et koncept som er landsdækkende og er meget hjælpsomme med råd og vejledning. Måske mangler de en forhandler i dit område.....

Fra København
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til Jer begge. Jeg vil prøve at tage et iværksætter kursus eller ligende.

Min idé er også mere at udleje motorcykler frem for biler, men jeg tænkte bare at konceptet ville være hip som hap, derfor skrev jeg "biludlejning" :)

 

Endnu en gang tak for hjælpen.

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne låne en bil billigt, skriv til ltltogo@gmail.com

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lisbeth:

Jeg vil gerne låne en bil billigt, skriv til ltltogo@gmail.com

Tråden er fire år gammel, og handler om opstart af et firma. Kan du ikke bare finde en på google der udlejer biler, i stedet for at hive gamle debatter frem?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)