Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man lave adwords direkte til en bestemt side ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er jo ikke mere end der kan tælles på en hånd, de andre reklamere vidst ikke ellers kan jeg bare ikke finde deres reklamer..

Så man skal selv ind og skrive de domænenavne ind man ikke vil have på sin side ?

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:54

FRIIS INVEST - OpretGratis.dk:

Ja der er jo ikke mere end der kan tælles på en hånd, de andre reklamere vidst ikke ellers kan jeg bare ikke finde deres reklamer..

Så man skal selv ind og skrive de domænenavne ind man ikke vil have på sin side ?

Ja, du skal fravælge dem du ikke ønsker at vise.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:56

Nu er jeg lidt i tvivl om du snakker som Adwords kunde eller Adsense kunde? Big Smile

Som Adwords kunde vælger du hvor du vil annoncere og så er det op til Adsense kunden at fravælge din annonce, hvis denne ønsker dette.

Men ja, som Adsense kunde vælger du hvilke domæner der evt. skal blokeres og som Adwords kunde vælger du (eller KAN vælge) hvor dine annoncer skal placeres hos en given Adsense kunde.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 00:10

Så er jeg helt med igen :-)

Ville jo være godt for mig og ligge min adwords ind på guloggratis og dba da folk jo netop er derinde for det samme..

og blokere dem på min adsense ( når den engang kommer )

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:12

Ja så kommer du nok til at smage på din egen 'medicin', for når din side er blevet bare skyggen af et hit, så blokerer de nok for dine annoncer derinde Big Smile

Men en god annonceringsdag kommer jo ikke dårligt tilbage Wink

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 00:16

Jeg vil jo bare være rigtig glad hvis min mågruppe finder udaf jeg er her og de kan få lidt kendskab til den inden dba og gul lukker af for mig..

Kan man se om de har blokeret en ?

Men ja det er da bedre og kunne få annoncer derinde i noget tid end slet ikke

er det ik ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)