Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

automatisk placering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har mulighed for at lade min annonce blive vist på dba.dk og det er flere hundre klik jeg modtager pr dag! forspørgslerne derfra er ikke meget så jeg har valgt at slukke for det. jeg kunne nu rigtig godt tænke mig at vide, hvad det var folk de søgte på, for jeg kan ikke få den til at komme frem (når den er aktiveret)

hvad er din oplevelse med adwords på dba.dk

hvad kan jeg gøre for at finde ud af hvad folk de søger på for at min annonce dukker op på dba. dk eller lign.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Omar,

I og med at dine annonce matcher indholdet på dba, så vil jeg gå ud fra at alle dine annoncer bliver vist under: "Bil og tilbehør" - og det kan blive voldsomt mange besøgende!

Mht. Kvaliteten af dba's trafik så er den meget svingende og jeg har ofte ekskluderet dba.dk simpelthen pga. den lave kvalitet af besøgende - Så jeg tror bestemt at du har truffet det rigtige valg, i og med at du har ekskluderet dem...

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:03

Generelt set er trafikken fra mange contentsites dårligere end fra selve Google. Med dårligere mener jeg, at de ikke konverterer så godt. Til gengæld kan man ofte slippe betydeligt billigere pr. klik. På contentsites matches annoncerne med indholdet, så du kan ikke se hvad folk har søgt efter på dba.dk.

Det er en god idé at holde et godt øje med forbruget og effekten, når dine adwords annoncer også vises på contentsites ellers kan de i nogle tilfælde æde hele dit budget op.

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:09

Jeg kan kun anbefale at du laver én kampagne til søgemaskinen Google og én tilsvarende kampagne dedikeret til indholdssiderne. Så har du mere kontrol over hvor mange penge du bruger på hvad og da annoncering på indholdssider og Google er så forskellig vil jeg mene det er uhensigtsmæssigt ikke at dele det op.

Jeg vil også anbefale at du frasorterer f.eks. parkerede domæner. De har sjældent den store værdi for dig.

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=da&answer=66376 

EDIT: Indholdssiderne kan sagtens have en stor værdi. Jeg har den samme konverteringsrate på indholdssiderne som jeg har på Google. Til gengæld er min CTR 10 gange højere på Google, men det betyder ikke noget så længe mine besøgende konverterer.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:04

mange tak for svarene! ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)