Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider med identiske titeltags

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en Dandomain webshop (ligth)

I Google webmasterværktøjer får jeg besked om at der er problemer med identiske titletags på tre af mine sider.

Disse titletags er genereret automatisk af shoppen og jeg har ikke adgang til at ændre dem via administrationen.

Er det muligt ved hjælp af css eller lign. at ændre titler til sider?

Tak

Mvh. Bo

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:08

Nej - det er ikke muligt. Men det kan jo være, at DanDomain giver dig muligheden om ikke så længe ;-)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Fra  Monbo Skrevet kl. 22:12

Tak.

-Det lyder godt - jeg blev lidt skuffet nu da de lige har opdateret - her  ændrede de kun på deres ikoner - de er til gengæld flotte.

Hvordan er det forresten med SEO tunning af en ligthshop?

Er det muligt eller kræver det en fuld version for at få udbytte af din bog/videoer?

Bo

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 22:20

Hvis du køber den fulde version, så har du nok mulighed for at ændre det.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:52

Bo Kalvslund:

Tak.

-Det lyder godt - jeg blev lidt skuffet nu da de lige har opdateret - her  ændrede de kun på deres ikoner - de er til gengæld flotte.

Hvordan er det forresten med SEO tunning af en ligthshop?

Er det muligt eller kræver det en fuld version for at få udbytte af din bog/videoer?

Bo

Hej Bo

Jeg må ærligt tilstå, at jeg ikke ved meget om Light udgaven af DanDomain shoppen. Men jeg ved nok til at sige, at der skal ualmindeligt gode argumenter på bordet for at retfærdiggøre en besparelse på 100 kr. pr. måned ved at vælge Light fremfor "normal".

Du kan f.eks. ikke benytte FTP på Light udgaven, og dermed afskærer du dig fra mange af de små tricks, du lærer i SEO-TUNING. Så der er kun én vej, hvis du skal ud at dominere side 1: Opgrader til en "normal" udgave af DanDomainshoppen.

Du kan få et indblik i, hvad du kan få ud af SEO-TUNG ved at hente den gratis Lightudgave af bogen/kurset her: SEO-TUNING Light

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:57

Bo Kalvslund:

Hej

Jeg har en Dandomain webshop (ligth)

I Google webmasterværktøjer får jeg besked om at der er problemer med identiske titletags på tre af mine sider.

Disse titletags er genereret automatisk af shoppen og jeg har ikke adgang til at ændre dem via administrationen.

Er det muligt ved hjælp af css eller lign. at ændre titler til sider?

Tak

Mvh. Bo

Hej Bo,

Man kan aldrig ændre titles via css eller andet, med dette kan man kun påvirke det brugeren ser og ikke søgemaskinerne.

Hvilken tre sider er der tale om?

Jeg kan forstille mig det er handelsbetingelser, forsiden og profil. Jeg sørger altid for at oprette disse sider som Egne sider og så linke til disse i stedet (husk at gøre det i step 3 også - i bestillingsprocessen). Disse sider kan du godt give unikke titler i de tre nederste felter.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Fra  Monbo Skrevet kl. 10:06

Tak for svarene

@Kristian

Ja det der med en ligth version det har sine begrænsninger.

Man kan bl.a. ikke oprette egne sider....

Det var netop disse tre sider : forside, profil, vilkår - hvor de to sidste "arver" fra forsiden.

Tak for din vejledning

@Thomas

Tak for oplysningen - for at få den optimale fleksibilitet så er man nødt til at have ftp-adgang.

Så her slår ligth ikke til - lidt en skam at SEO ikke bliver optimal med mindre man skal tage den fulde version.

Jeg ved godt at det kun er 100kr. - men nogle gange sælger et billigere produkt da flere enheder...

Men hvis man ikke kan lave optimal SEO eller at systemet ikke er optimeret i sig selv så er det jo en skam.

Jeg synes ellers det er fint med en ligth version hvis man ikke har brug for mere end 100 varenumre.

Tak for din hjælp.

Så jeg må lige se om det kan blive til en gang SEO-tunning snarest...;-))

Mvb Bo

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 10:38

Hej Bo

Man får heller ikke lædersæder og cruise control i bilen, hvis man ikke tager den fulde version ;-)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Fra  Monbo Skrevet kl. 11:40

Ha

Så er det da en Skoda...

Bo

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)