Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det dårlig stil ???

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Jeg synes helt ærligt det er ret dårlig stil at gøre sådan noget. Det er meget muligt, at det juridisk kan gøres, men det er da moralsk forkert.

Er det ikke bedre at dine kunder aktivt har tilvalgt dig - end at du har snydt dem hen til dig? Man skal da hellere konkurrere med konkurrenten end at  stjæle fra ham. Og ja, jeg mener det er at stjæle. For det handler jo ikke om, om selve domænenavnet er ledigt eller ej - det handler jo om den værdi konkurrenten har fået opbygget omkring det domænenavn.

Til gengæld synes jeg det er god stil at du er i tvivl og spørger herindeSmile

/Rikke

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rikkepigen:
men det er da moralsk forkert.

Det er jeg ikke enig i.
Det er ikke muligt at kende baggrunden for, at et domæne ikke er blevet fornyet.

mvh Hans

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:02
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Ring og gør dem opmærksom på det - hvem ved på sigt kan det blive dine bedste samarbejdspartnere Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 08:26

ztrong:

Ring og gør dem opmærksom på det - hvem ved på sigt kan det blive dine bedste samarbejdspartnere Wink

Hvem kender betegnelsen "tossegod"?

Køb det og sælg det til dem hvis de kontakter dig, men indtil da gør deres kunder en tjeneste og rediriger domænet over til din shop. Det er da go' service!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:37

ztrong:

Det må være friis der træffer dette vælg , han ved hvem det er om det er dårlige stil måske lidt med , det er også dårlige stil ikke at forny domænet , og en anden kan også forny det før friis gør det

Hvem ved om en anden køber køber domænet ?

Om han hugger kunder ved  vi ikke da vi ikke ved hvilken domæne det er , det ved friis kun

Du kan også købe det måske henvender han sig til dig og vil samarbejde , vis du venter fornyer han bare domænet og vis du siger det til ham køber nok han nok bare domænet så har du i hvert fald ingen samarbejdspartner ,  da Konkurrenter har normalt svært ved at samarbejde , da de fleste tænker mest på penge at tjene mest muligt penge.

Så jeg ville anbefale  dig at købe domænet hurtigst muligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:39

Synes ærligt talt ikke det er dårlig stil: Din konkurrent har fået en faktura omkring betaling 1-2 måneder før domænets udløb, og efter udløb er det suspenderet i 3 måneder, hvor de får advarsler omkring udløb og STADIG kan købe det (for 125,- kr).

Så det er helt og aldeles deres egen skyld - de har fået chancen, og ikke taget den. Køb det.

Om ikke andet, kan du jo købe det og forhøre dig hos dem, om de i det hele taget er interesserede i domænet. Hvis de er det, kan i måske aftale et salg.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)