Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overdådige kager

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvad med noget direkte markedsføring overfor f.eks. Husmoderforeninger (hedder de stadig det) ??  Aftenskolelærer til madlavning etc.

 

Mund til øre metoden er god, så hvis du kan finde 50 personer der kan fortælle om det til 50 der fortæller det til 50 .....så går det faktisk rigtigt godt derud af.

 

Held og lykke

 

mvh

Lillian Pabst

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig godt at have en god seo søgning på sin webshop, men jeg ville jo nok også tænke i inspirationsbilleder og opskrifter der kan friste de søde munde. Stemningsbilleder, med hygge på regnvejs/snedage og tepartyes som mål og prinsessekomsammen osv. er det der skal sælge dine produkter. Både tilkunder og pressen.

Pakkeløsninger, workshops kunne også indgå.

Ang. navnet så tænk i udviddelsesbaner, så det stadig holder, når du kommer til de tanker.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Århus
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at blive annoncør på Kageportalen? Det er da vist der størstedelen af potentielle kunder samler sig for øjeblikket. Der er også rigtig mange kagebagere på de der mødrefora.

Super ide med en webbutik mere! Jeg håber du får et godt og bredt udvalg af sprøjtetyller.

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Udvidelsesbaner?

KAgeportalen har jeg tænkt på men det er vist kagekompagniet der står bag, som jo er mine konkurrenter.

 

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Med udvidelsesbaner mener jeg, at man starter med et udgangspunkt af varer og hvis det ellers går godt, vil du på et senere tidspunkt måske begynde at tænke på, hvad du mere kan sælge gennem webshoppen. Måske du f.eks. begynder at sælge servietter og starinlys og andre varer der har en forlænget slægthed med det du startede op med.

Her er det så jeg tænker, at det er godt at have tænkt på navnevalget der rummer det du starter op med, men at det også kan dække det der måske senere vil komme.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan slet ikke se hvorfor offline markedsføring ikke skulle give online salg. Hvis det er sandt, er der jo mange virksomheder som dagligt smidder flere 100.000 ud af vinduet dagligt. Jeg bliver da helt klart påvirket af offline reklamer for online salg og f.eks. for en uge siden købte jeg et par hovedtelefoner på getmore.dk fordi jeg havde set en reklame i en gratisavis.

Jeg siger også +1 til at annoncere i smalle fagblade. Dem der læser sådan nogen blade er nemlig altid 100% målgruppen og derfor rammer man mere præcist end med annoncer i f.eks. dagblade. Så er det selvfølgelig også meget billigere at annoncere i smalle blade, og det gør jo ikke noget.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

kageshoppen.dk siger hun 

Fra Århus
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

landry:

KAgeportalen har jeg tænkt på men det er vist kagekompagniet der står bag, som jo er mine konkurrenter.

 

KageKompaniet står ikke bag Kageportalen - de ejer vist en del af den, men jeg er konkurrent til dem (well, undervisningsdelen), og jeg har i alt fald lige bestilt en annonce.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

kageting.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hvornår starter du op, hun mangler farver siger hun

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)