Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en blogger!;) - Som har sin egen blog.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Hvis du har en masse tekst klar, kan vi da evt. lave en deal med at jeg opsætter bloggen og så sørger du for løbende at skrive på den. Så kan vi dele i porten, hvis der kommer nogle reklameindtægter.

Jeg gider bare ikke købe domænet, hvis det ender med, at den ikke bliver ordentligt vedligeholdt. Så kan du lave 20-30 siders tekst i word inden oprettelse, er jeg frisk.

Jeg har desværre ingen sider - Fordi jeg vil helst ind på en blog hvor der allerede skrives eller noget.

Men jeg vil gerne overveje det :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:55

Jeg vil lige skrive til jer alle.

Jeg er på ingen måde interesseret I penge, det er ikke derfor jeg vil lave denne blog. Jeg vil gerne skrive fordi jeg elsker at skrive.

Dermed ikke sagt at jeg ikke er interesseret hvis der skulle blive nogle penge fra min blog.

- Hvis I forstår mig.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 18:57

Reed:

Hej dig derude!

Jeg har længe gerne ville have en blog selv.

Jeg har bare ikke penge til at få sat en op, så jeg tænker at et alternativ vil være at jeg kunne blive skribent på en andens blog.

Jeg kan godt tænke mig at skrive om: Mode, Fashion, (få sat en kategori op "Livet igennem en 16 årigs øjne) hvor jeg vil skrive om indtryk, og skrive lidt om hvordan jeg ser på tingende - Jeg tror selv det kunne være spændende.
Og nej det vil ikke blive sådan noget "her til morges sad jeg i bussen og der var den her herre underlige mand, som bare stirrede på mig" - Jeg vil skrive proffesionelt, og med humor;)

- Så har du en blog hvor følgende vil passe ind, og syntes det vil være spændende at have en ung frisk skribent på siden, så skrive da lige her! :)

P.S - Husk og post et link til din blog, og fortæl lidt om hvad du skriver om, og fortæl også gerne om der kommer mange og læser din blog, og om de kommentere.

Hvordan ville du have det med at blogge om unge under 18 synspunkt på tatoveringer og moden derom?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 19:02

Janus Beck Christensen:
Hvordan ville du have det med at blogge om unge under 18 synspunkt på tatoveringer og moden derom?

- Nu er jeg særlig meget interesseret I at få en tatoo selv.
Så det kunne da godt være interessant, men hvordan skulle jeg skrive det? - Og hvorfra skulle jeg få den viden om unges synspunkter?

- Men med det sagt så tror jeg at jeg er mest interesseret I at skrive om "Life through a 16 year old's eyes" og om Mode/Fashion

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57

Hej Reed

Jeg har en blog som kunne passe perfekt til formålet og den genere allerede indtægt fra artikler om webshops - Hvis du er interesseret i at samarbejde så kan jeg give dig 50% af omsætningen og samtidig kan jeg lære dig noget om affiliate marketing og hvordan man laver indtægt på nettet

Skriv hvis det har interesse!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 20:29

Nillerrune:

Hej Reed

Jeg har en blog som kunne passe perfekt til formålet og den genere allerede indtægt fra artikler om webshops - Hvis du er interesseret i at samarbejde så kan jeg give dig 50% af omsætningen og samtidig kan jeg lære dig noget om affiliate marketing og hvordan man laver indtægt på nettet

Skriv hvis det har interesse!

Jeg skal ikke skrive om affiliate marketing.

Hvis du læser trådens første indlæg.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:41

Reed:

Hej,

Nils er venlig og hjælpe dig - tak ham for det.

Og en hurtig søgning på google siger hvad affilate marketing er.
Han har måske blogs om fedt tøj hvor du skal blogge om en fed G-star trøje fra Smartguy med et slut affiliate link til dem.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 20:46

Simon:

Reed:

Hej,

Nils er venlig og hjælpe dig - tak ham for det.

Og en hurtig søgning på google siger hvad affilate marketing er.
Han har måske blogs om fedt tøj hvor du skal blogge om en fed G-star trøje fra Smartguy med et slut affiliate link til dem.

Det er også dejligt at folk vil hjælpe og det sætter jeg også stor pris på - Misforstå mig ikke.

Men jeg må have misforstået ham. - Jeg forstod han ville have mig til at skrive om affiliate marketing. - Som jeg ikke ved en skid om :)

- Så misforstå mig ikke, jeg er skam taknemlig - Jeg må bare have misforstået Nils

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:53

Det hele bliver imo lildt skævt her på amino blandt it-hajer der kan sætte op for dig, og marketeers der kan se muligheder for at lave mønter.

Hvad om du fandt en blog, hvor bloggeren siger dig noget, og hvor du kan se mulighed for at dine vinkler supplerer godt. Skriv til bloggeren og tilbyd dig selv.
Der findes ikke mange mode-bloggere på amino, men det er her du skal komme tilbage, hvis du en dag vil have gode råd om at tjene penge på en blog der rent faktisk får besøgende.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 21:31

Hr. Økonomisk Uafhængig:
Hvad om du fandt en blog, hvor bloggeren siger dig noget, og hvor du kan se mulighed for at dine vinkler supplerer godt. Skriv til bloggeren og tilbyd dig selv.
Der findes ikke mange mode-bloggere på amino, men det er her du skal komme tilbage, hvis du en dag vil have gode råd om at tjene penge på en blog der rent faktisk får besøgende.

Tror jeg vil overveje det.
For ja - der er mange som ser ud til at vil tjene små penge på en blogger som mig :)

Men tror lige jeg vil rode lidt rundt med de gratis blogs nu:)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)