Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at ranke på et enkelt søge ord

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hals
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg har forgæves forsøgt at få vores webshop til at klare sig lidt bedre på google.

der er ikke så mange problemer med andre ord men lige nettop dette her giver mig grå hår.

det drejer sig om ordre " legetøj "

der nogen der har nogle gode råd ??

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:19

kunne godt tænkes at det er fordi det er et ultrapopulært søgeord :-) så der skal kastes guld efter det for at opnå en god position eller også skulle du måske finde et andet ord, som two or three word phrases, der er mere præcise for lige netop din butik eller website og derfor konverterer bedre end et enkelt ord der normalt bruges når folk søger/kigger, hvor two or three word phrases bruges af folk der ved hvad de går efter og er klar til at handle :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Hals
Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 18:42

hej

takker :) jeg syntes dog jeg har prøvet alt jeg kan komme i tanke om.

jeg er godt klar over det er super populært lige det ord. d

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:48
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:07

Lidt off-topic - men har du nogensinde overvejet at adskille dine to varesortimenter i to separate webshops? Jeg ville ikke føle mig nævneværdigt fristet til at købe lyserødt pigelegetøj i en forretning, hvor hovedspalten er fyldt med AK-47s, paintball-masker m.m.

Det ville også gøre det nemmere for dig at ranke dem hver især på deres væsentlige nøgleord.

Og tilbage til emnet, så er et enkeltord som legetøj jo gevaldigt meget sværere at ranke på end diverse long-tails. Der skal lægges langt større indsats, og det er langt fra sikkert, at det vil være rentabelt at satse så hårdt på sådan et enkeltord fremfor en række mere specifikke søgninger, der i højere grad vil konvertere til salg.

"Fjernstyret bil" er blot et eksempel på søgeord, der nok i højere grad vil konvertere end "legetøj", og hvor konkurrencen er markant mindre.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 00:02

Lars Jakobsen:
jeg har forgæves forsøgt at få vores webshop til at klare sig lidt bedre på google.

Et godt sted at starte er i hvert fald at lave noget linkbuilding, hvor du bruger søgeordet som ankertekst. Jeg kan se at du ikke har tilmeldt dit site til mit linkkatalog: index.wep.dk, så jeg regner heller ikke med at du har tilmeldt det til nogle af de andre på semoblog.com's liste. Prøv at brug et par timer på at tilmelde dig de små 100 linkkataloger og se om det ikke giver en markant forbedring på din placering.

God fornøjelse med det :)

Fra Hals
Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 08:40

Hej

Tak for svaret, jeg er igang med semoblog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)