Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalings systemer..

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, der er forskel på Visa og Dankort, men de fleste danskere har et Visa/Dankort, og et dansk udstedt Visakort behandles som et Dankort hos PBS. Så kunne vi ikke bare enes om, at man skal undersøge tingene og lave sine egne vurderinger/analyser.

Og så melder jeg mig helt ud af denne debat .

@Tryllethomas: Jeg har ikke noget ønske om at overtage din tråd - men check tingene grundigt, både hos PBS og PayPal, og hvem du ellers overvejer, før du træffer din beslutning.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:42

Kirsten E:

Jeps, der er forskel på Visa og Dankort, men de fleste danskere har et Visa/Dankort, og et dansk udstedt Visakort behandles som et Dankort hos PBS. Så kunne vi ikke bare enes om, at man skal undersøge tingene og lave sine egne vurderinger/analyser.

Det kommer helt an på hvordan betaler vælger at betale. Min familie betaler altid med Visa grundet sikkerheden, og ja det koster et par % mere, men så står man aldrig med håret i postkassen ved konkurser mm...

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:46

Det er iorden..

Jeg betaler også altid med visa, og tror som opstart at Paypal vil være en fin løsning for mig da jeg syntes 3500 i oprettelser er meget, for at se om det overhovede bliver et hit, jeg ved godt man måske får flere kunder hvis man tager imod ALLE kort, men jeg sikker på de fleste danaker har et visa , ellers er der jo altid Giro kort ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:49

TrylleThomas:

Det er iorden..

Jeg betaler også altid med visa, og tror som opstart at Paypal vil være en fin løsning for mig da jeg syntes 3500 i oprettelser er meget, for at se om det overhovede bliver et hit, jeg ved godt man måske får flere kunder hvis man tager imod ALLE kort, men jeg sikker på de fleste danaker har et visa , ellers er der jo altid Giro kort ;)

Husk på for kunden er der ingen forskel på, om det er Visa eller Dankort de betaler med. Samme info der skal indtastes mm, men der er bare en extra sikkerhed ved Visa for kunden, som du så betaler for, men det er vel det der hedder "God Service".

Iøvrigt bør du lige tjekke om du ik skal benytte en Euro account, da det link jeg postede viser de ENORME forskelle der er på en Paypal-Kroner og Paypal-Euro account. Næsten dobbelt så dyrt ved kroner... :S

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 15:52

Så hvis jeg vælger Paypal så kan de godt bruge Dankort eller hva mener du med det ?

Ja det kan jeg godt se.. vil jeg lige tjekke ud, men man man sikkert ikke vi i danmark skal bare betale mere :(!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TrylleThomas:

Så hvis jeg vælger Paypal så kan de godt bruge Dankort eller hva mener du med det ?

Ja det kan jeg godt se.. vil jeg lige tjekke ud, men man man sikkert ikke vi i danmark skal bare betale mere :(!

Nej for Paypal er som tidligere nævnt kun Kreditkort...

Det er om du hæver beløbet hos kunden i Euro eller Kroner. Det bliver det samme, men du spare bare næsten 2% på din konto... Og når du udbetaler bliver de alligevel vekslet om...

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 16:00

Men har du ikke et visa hvis du skulle handle ved mig , Jeg kender ikke mange som vælge Dankort frem for Visa ...

Det faktis rigtig nok vil jeg da lige undersøge :)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 16:14

Fashion-Seller:

TrylleThomas:

Jeg betaler også altid med visa, og tror som opstart at Paypal vil være en fin løsning for mig da jeg syntes 3500 i oprettelser er meget,

der er bare en extra sikkerhed ved Visa for kunden,

@Thomas

Nu havde jeg godt nok lovet, at melde mig ud af debatten, men alligvel

Iflg.PBS koster det 250 kr. at oprette en betalingsaftale på et webhotel, og 1250, hvis du bruger egen server, så jeg ved ikke, hvor du har funder 3500 kr?

@Fashion-seller

Der er ikke den store forskel i sikkertheden på Dankorg og Visa, hvid du køber varer, der leveres med det samme - du er bestykket af de danske regler om køb med betalings-/kreditkort, dvs.hvis varen ikke leveres kan du gøre indsigelse i banken, og få pengenen tilbage. Det er rigtigt, at der er en marginal bedre sikkerhed, hvis du har bestilt flybilletter eller tilsvarende på nettet, og leverandøeren går konkurs. Men ved almindelig brug er forskellen beskeden, og i hvert fald ikke noget, jeg vil betale for, men sådan er vi jo forskellige.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:34

Kirsten E:

Der er ikke den store forskel i sikkertheden på Dankorg og Visa, hvid du køber varer, der leveres med det samme - du er bestykket af de danske regler om køb med betalings-/kreditkort, dvs.hvis varen ikke leveres kan du gøre indsigelse i banken, og få pengenen tilbage. Det er rigtigt, at der er en marginal bedre sikkerhed, hvis du har bestilt flybilletter eller tilsvarende på nettet, og leverandøeren går konkurs. Men ved almindelig brug er forskellen beskeden, og i hvert fald ikke noget, jeg vil betale for, men sådan er vi jo forskellige.

Dankort er ik et kreditkort, og det er altså vigtigt at man holder tingene adskilt. Ellers opstår der bare en forkert tiltro til systemet, og vi skal se EB forsider, på ting som juridisk er korrekte.

Men vi er enige, men du ved ligeså godt som jeg, at en konkurs i teorien kan indtræffe dagen efter du bestiller noget. Derfor er det os vigtigt, at man giver kunden muligheden for at sikre sig. Det er vel det der reelt er meningen med systemet? Ellers kunne man jo ligeså godt bare bruge bankoverførsler...

Du vælger så heldigvis hva du vil, men derfor er det stadig vigtigt at fortælle både fordele og ulemper for trådstarter. Og som tidligere skrevet, bør han tjekke de andre udbydere inden han træffer et valg...

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 19:10

Fashion-Seller:
VISA er dyre at tage imod, men kunden er så os 100% sikret i henhold til lovgivningen om kreditkort. Det er de f.eks ik ved betaling med Dankort, hvor der er en masse faldgrupper.

Kunne du ikke angive hvad du mener den "store" forskel er og hvilken 100% sikkerhed du har ved en VISA betaling (igennem enten PayPal eller PBS) og i forhold til en Dankort betaling. Det tror jeg gerne andre vil høre.  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)