Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsplan

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Jeg synes faktisk, du skulle prøve at kontakte dit lokale erhvervskontor.
Jeg synes, det er klogt at vente med bankmødet, indtil du er helt klar. Førstehåndsindtrykket kan betyde meget - selvom bankfolk lader som om de ser tingene meget objektivt, er de allivel blot mennesker, som lader deres underbevidsthed påvirke og styre.

mvh Hans

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:06

Hej Hans

Det er netop også sådan jeg sætte det op. tror også det er den bedste mulighed!

Men erhverskontor er det på komunnen eller hvordan?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:14
Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 19:22
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22

Hej Mette

Du må godt sende din Forretningsplan med budget og handlingsplan til feh@hasselriis.com.

Fortæl også om dine egne kvalifikationer og hvad du råder over økonomisk af kontanter og andre værdier som hus, bil o.a.

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 19:38

Hej

Ja, men vil lige have en iværksætter til at kigge på det først. ved du om man bare kan ringe og de hjælper med det?

Og jeg er som sagt ny, og er kun 18 år, så har ingen udgifter, og det kan kun være et plus!

Fra Holte
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:02

Hej Mette

Du er velkommen til at kontakte mig telefonisk så jeg kan guide dig, omkring om det er godt nok eller ej.

Jeg ser også gerne dit materiale igennem.

Er det ikke gennemarbejdet skal du ikke gå i banken med det (endnu).

Med venlig hilsen

Rolf Sprunk-Jansen

KRISELEDELSE ApS

Mobil +45 2020 3005

Fra Vildbjerg
Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Claus Handberg Skrevet kl. 19:55

Hej Mette,

Håber du har fået hjælp til at kigge din forretningsplan igennem - om ikke andet så for at give dig lidt tryghed i maven (jeg synes at kunne fornemme at det havde du brug for)... inden mødet med banken.

Men husk nu forretningsplanen er ikke kun til for at banken skal give dig et lån - det er mindst lige så vigtigt at arbejdet med din plan sikre at du får stillet sælger og dig selv alle de vigtige spørgsmål inden du selv pludselig står bag disken !

Har du brug for et par kritiske øjne til at kiggen din plan igennem kan du jo sende mig en mail - jeg vil på ingen måde tilbyde at skrive din plan (for det vil være en bjørnetjeneste for dig....) men jeg vil meget gerne prøve at stille dig nogle spørgsmål til de områder hvor jeg tror at du kan gøre din plan (og dermed også din forretning) mere effektiv og indbringende - og tilbudet er selvfølgelig gratis.

Skriv eller klik forbi min blog.

Claus - http://forretningsplanen.blogspot.com

e:mail handberg7480@gmail.com

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)