Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er i og hvad laver i ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er lidt nysgerrig så derfor :

Navn : Mikkel

Alder : 25

Job : arbejder fuldtid på min webside

Fritid : ingen, arbejder ;-)

Kommentar :

Arbejder fuld tid og mere til på min nye side med gratis annoncer og køb og salg af nyt og brugt

Andre der har lyst til at fortælle lidt ??

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:15

Jeg vil da lige byde ind:

Navn: Rene Godskesen

Alder: 35

Job: Arbejder fuldtid med mit bilcommunity, der vedrører Toyota og sælger Toyota-dele via shoppen på ToyotaExtreme og via ExtremeStyling.dk 

Har senere udvidet med StylingShop.dk for at sælge til andre bilmærker end blot Toyota

Egentlig var planen at sælge biludstyr og lave skilte 'i det små' til biler / bilbranchen, men skiltene er efterhånden ved at være den største del af det, jeg beskæftiger mig med, både tidsmæssigt og økonomisk. Specielt nummerpladerammer laver jeg en del af.

Fritid: Har jeg egentlig nok af, efter jeg er sluppet for mit 'almindelige' 37-timers job og 'kun' arbejder med mit eget. Bruger fritiden på fitness, venner og familie. Kan dog have lidt svært ved at skelne fritid fra arbejde, fordi mit atbejde mere føles som sjov og ballade end det føles som reelt arbejde Big Smile

Interesser: Bla. Motorsport, biler generelt, standup, SEO/SEM, programmering mm. 

Uddannelse: Radiomekaniker på B&O værksted og videreuddannet mig til IT- og elektronikteknolog.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 11:22

Egentligt burde det være nok med at åbne for “hvem er det” linket, derfor vil jeg da opfordre alle til at skrive lidt om hvem der står bag avantar navnet, under profile - min biografi.

Mvh.
Juul

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33

Navn: Simon O Tørring

Alder: 15

Job: Arbejder efter skole hos Crisplant i Skejby (Århus), ellers sysler jeg med simontoerring.dk og PDFshop.dk

Fritid: Bliver der mindre og mindre af. Jeg bruger meget tid ved computeren, hvor jeg arbejder og hygger mig :)

Interesser: IT, webdesign, Photoshop mm.

Uddannelse: Folkeskolens Afgangsprøver (juhuu), går nu på HHX ved Århus Købmandsskole, hvor jeg har kommunikation som linje :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:51

Jesper Laugesen

45 år

bor Korsør

Selvstændig med to firmaer

1. www.thai-invest.dk , med salg og udlejning af boliger i Thailand

2. www.sliknet.dk , med eksport af slik, samt webshop med salg her i Danmark til både private og erhverv.

Fritid: Sport , familie, venner , aktie/valutahandel.

Uddannelse : Handelsskolen, bankuddannet investeringsrådgiver , Valutadealer i store banker rundt omkring i verden i 15 år, til jeg " trak mig tilbage" for 6 år siden.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:13

Navn : Niels

Alder : 28

Job : Styrer firmaet Posterlands webshop(som jeg selv har været med til at starte) med hård hånd. Prøver derudover at færdiggøre mit speciale i Medievidenskab på Københavns Universitet.

Fritid : Interesserer mig for fotografering, manuskriptskrivning, SEO, internetkultur og meget andet.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 13:17

Navn: Anja

Alder: 25

Job: Arbejder som freelance fotograf/grafisk designer/illustrator. Svinger mellem fuldtid og deltid. Arbedjer som tilkalder i vuggestue i deltidsperioderne.

Fritid: Endnu mere fotografering, design og illustration + male og tegne. Sport i form af løb/cykling/svømning... og paragliding træning når vejret en sjælden gang imellem egner sig. Hygge med venner og familie. Læse og skrive. Rejser når der er tid/penge til det. Lytte til musik. Følge med i NFL rundt omkring hos folk og på sportsbarer (har ikke haft tv kanaler i 5 år) Lave rod i køkkenet og finde på nye lækre vegetarretter. Danse mens jeg vasker op. Tage nye steder hen, og prøve nye ting af. And the list goes on and on...

Kommentar: Mere fritid, tak! (Men ikke mindre arbejde... hmm, forlængelse af døgnet, tak!)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)