Hej Aminoer. Jeg er lidt nysgerrig så derfor : Navn : Mikkel Alder : 25 Job : arbejder fuldtid på min webside Fritid : ingen, arbejder ;-) Kommentar : Arbejder fuld tid og mere til på min nye side med gratis annoncer og køb og salg af nyt og brugt
Andre der har lyst til at fortælle lidt ??
|
Jeg vil da lige byde ind:
Navn: Rene Godskesen
Alder: 35
Job: Arbejder fuldtid med mit bilcommunity, der vedrører Toyota og sælger Toyota-dele via shoppen på ToyotaExtreme og via ExtremeStyling.dk
Har senere udvidet med StylingShop.dk for at sælge til andre bilmærker end blot Toyota
Egentlig var planen at sælge biludstyr og lave skilte 'i det små' til biler / bilbranchen, men skiltene er efterhånden ved at være den største del af det, jeg beskæftiger mig med, både tidsmæssigt og økonomisk. Specielt nummerpladerammer laver jeg en del af.
Fritid: Har jeg egentlig nok af, efter jeg er sluppet for mit 'almindelige' 37-timers job og 'kun' arbejder med mit eget. Bruger fritiden på fitness, venner og familie. Kan dog have lidt svært ved at skelne fritid fra arbejde, fordi mit atbejde mere føles som sjov og ballade end det føles som reelt arbejde
Interesser: Bla. Motorsport, biler generelt, standup, SEO/SEM, programmering mm.
Uddannelse: Radiomekaniker på B&O værksted og videreuddannet mig til IT- og elektronikteknolog.