Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEDT MIN SIDE LIGGER PÅ SIDE 1

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad søgeord mener i så jeg skulle satse på og med rigtig mange der søger efter ??

hvad søger i selv når i skal finde frem til sådan sider ?

brugt bil

brugt xxxx

salg

køb

eller hvor er vi henne ?

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

jan:

"Gratis annoncer" blev søgt 1000 gange i august, så det er vel en ok frase at have en god placering på...Cool

Hej Jan,

Jeg går ud fra, at du har brugt Googles Søgeordsværktøj for at komme frem til det tal?

I så fald skal du huske at skelne mellem "bred søgning", der er standardindstillingen og "eksakt", der giver antallet af søgninger på præcis det udtryk, man indtaster.

I dette tilfælde er der estimeret 1.000 søgninger på den brede variant, som også indeholder "gratis bolig annoncer", "gratis annoncer på nettet" og alle andre søgeord, hvori de to ord "gratis" og "annoncer" indgår.

Ser man i stedet på "eksakt", er den estimerede globale månedlige søgevolumen på 390.

 

Ja jeg brugte den "brede søgning" jeg havde faktisk aldrig set at der var en lille "drop down" der oppe til venstre Embarrassed... Tak for oplysningen Big Smile

Men det er da stadig en søge-frase jeg ville ønske at blive godt placeret på..Smile

 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Jeg har lige en hurtig kommentar. Jeg lavede (adskillige år tilbage) et annoncemarked for brugt rideudstyr. Dengang var jeg ret optaget af at få en god placering på søgninger som "gratis annoncemarked" (og lignende). Det er bare ikke rigtigt det der rykker. For et annoncemarked som mit betyder det ikke noget at få visninger på de generelle søgninger. Det der rykker er når folk søger "brugt rideudstyr" osv. Det er de søgninger der konverterer (konvertering her er når folk opretter annoncer eller stiller spørgmål/kontakter sælgeren på eksisterende annoncer). Det at være et "gratis annoncemarked", "gratis annoncer" eller bare "annoncer" er noget vores portaler er set ud fra vores/udviklerens side. Vores "kunder" har ikke samme opfattelse. I deres verden hander det om "brugt kaninbur", "billige fodboldstøvler" eller  i mit tilfælde "brugt rideudstyr".

Hilsen Louise E

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)