Hvad søgeord mener i så jeg skulle satse på og med rigtig mange der søger efter ?? hvad søger i selv når i skal finde frem til sådan sider ? brugt bil brugt xxxx køb eller hvor er vi henne ? |
Frank Hellerup Madsen:jan:"Gratis annoncer" blev søgt 1000 gange i august, så det er vel en ok frase at have en god placering på...
Hej Jan,
Jeg går ud fra, at du har brugt Googles Søgeordsværktøj for at komme frem til det tal?
I så fald skal du huske at skelne mellem "bred søgning", der er standardindstillingen og "eksakt", der giver antallet af søgninger på præcis det udtryk, man indtaster.
I dette tilfælde er der estimeret 1.000 søgninger på den brede variant, som også indeholder "gratis bolig annoncer", "gratis annoncer på nettet" og alle andre søgeord, hvori de to ord "gratis" og "annoncer" indgår.
Ser man i stedet på "eksakt", er den estimerede globale månedlige søgevolumen på 390.
Ja jeg brugte den "brede søgning" jeg havde faktisk aldrig set at der var en lille "drop down" der oppe til venstre ... Tak for oplysningen
Men det er da stadig en søge-frase jeg ville ønske at blive godt placeret på..