Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættermisbrug

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad og tænkte på at lave en ny beskrivende tekst, som differentierer sig fra andre, om mig selv på min hjemmeside www.Yngvi.dk

og i stedet for at skrive: Om Yngvi eller Om mig eller noget i den retning som de første 50.000 allerede har gjort, tænkte jeg noget andet...

"Yngvi's Misbrug" .... En helt alternativ informationstekst om mig...

Mit formål med at skrive det herinde er, at jeg gerne vil have feedback på den. Jeg vil gerne høre om hvad I synes om, den måde det er skrevet på, hvad der kan laves bedre og hvad, der bare ikke skal være der.

Jeg er ude efter at lave en kanon beskrivelse, noget som er interessant og sjovt at læse.

Læs om iværksættermisbrug her (nyt vindue åbnes)

Tusinde tak, hvis du vil bruge 5 minutter på det.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Det er egentligt smart nok, men min kommentar går altså på at når du skal sælge noget (under design), er det ikke en god ide at have google-reklamer for andre webdesignere :) Plus, de ødelægger dit ellers rigtigt flotte layout

Med venlig Hilsen

Simon Tørring

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:10

Jeg syntes at det er en fin beskrivelse du har fået lavet Yes.. Men det jeg virkelig faldt for, er det super fede design din side har, det syntes jeg virkelige er fedt Smile

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 21:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:22

Simon Tørring:
Det er egentligt smart nok, men min kommentar går altså på at når du skal sælge noget (under design), er det ikke en god ide at have google-reklamer for andre webdesignere :) Plus, de ødelægger dit ellers rigtigt flotte layout

Ja det kan der være noget om............... :-D Jeg må nok hellere få fjernet de AdSense annoncer... Efter min oplevelse har AdSense heller intet givet... 555kr på ½ år eller sådan... og man kan først hæve når man når 600kr.. :D Træls.

Du får din vilje Simon, jeg fjerner de AdSense ret så hurtigt... om 45 kr ret præcist.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:22

Ja det kan man søreme Smile.. Tusind tak for linket Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24

Yngvi K.:

Simon Tørring:

Ja det kan der være noget om............... :-D Jeg må nok hellere få fjernet de AdSense annoncer... Efter min oplevelse har AdSense heller intet givet... 555kr på ½ år eller sådan... og man kan først hæve når man når 600kr.. :D Træls.

Du får din vilje Simon, jeg fjerner de AdSense ret så hurtigt... om 45 kr ret præcist.

Haha, eller vent nu lige.. Lad dem bare blive (vi er jo et eller andet sted konkurrenter...)

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:25

Dinsen:
Ja det kan man søreme Smile.. Tusind tak for linket Big Smile

Ja wordpress themes er ret så genialt. Jeg designer en masse hjemmesider for forskellige virksomheder, privatpersoner etc.. Men når det kommer til mig selv, er jeg slet ikke kreativ nok. Alt for skeptisk.... Vil hellere betale mig fra at lave min egen side :-) Ret ironisk! Dog ved jeg, jeg ikke er den eneste med det "problem" :)

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:29

Simon Tørring:
Haha, eller vent nu lige.. Lad dem bare blive (vi er jo et eller andet sted konkurrenter...)

Haha.. Ironisk :)

Alligevel tror jeg ikke helt vi er konkurrenter :) Mine kunder kommer igennem netværk og mund til mund.. Stort set ingen kommer pga. reklamer etc... men pga. anbefalinger. Jeg truer helt sikkert ikke dit marked - endnu! :P Jeg mangler 1-2 medarbejder for at kunne klare presset hvis jeg starter med at reklamere med hjemmesider over adwords etc.. har prøvet det én gang.. kunne ikke håndtere det. Så lige nu leder jeg efter medarbejdere.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:13

Så du sælger noget du aldrig selv kunne finde på at bruge? Det er måske ikke så skide god reklame ;)

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)