Eftersom Fraende Media lige så stille er ved at være mere og mere seriøst, er det gået op for mig, at jeg bliver nød til selv at koncentrere på de kompetencer som jeg selv finder interessante, og som jeg er stærkest i.
Derfor har jeg brug for en partner/under levenradør, som kan ligge de hjemmesider jeg laver ind i et CMS, når dette er efterspurgt hos kunden.
Jeg har følgende krav: CMS'et skal være brugervenligt, så mine kunder kan finde ud af det. Der skal kunne udsendet en guide til kunden, så de kan finde ud af det. CMS-systemet skal være fleksibelt så ethvert design skal kunne ligges ind i det, og der skal være mange muligheder for forskellige features på siden. Der må ikke være månedsgebyr på siden. Når siden leveres er udgifterne stoppet for kunden, hvad webløsning angår.
Det er fuldkommen ligegyldigt om der er tale om et Opensource eller hvad det er.
Pris er noget vi kan snakke sammen om.
Send mail til brian@fraende.dk , hvis det skulle være af interesse.
jeg kan varmt anbefale www.modxcms.com systemet kan udvides i det uendelige og er lige så let at navigere i og anvende. Systemet er gratis (open source) og vi tager 1000,- per installation.
Jeg Leverer løsninger til flere firmaer som sælger mit sytem til deres kunder. En i Herning, 3 stk i København og en i Helsingør ud over mit eget firma.
Skriv eller ring hvis du er interesseret i at høre mere, jeg kan sende en liste med kunder samt, hvem der køber mit system og ydelser.
Jeg står egentligt i samme situation som dig! Jeg vil gerne koncentrere mit firma omkring implementeringen af designs i stedet for, som det er i dag, at vi både står for design og for cms implementeringen.
Typo3 er et fantstisk system. Typo3 kan lægges bag ethvert html/css design. De nyeste versioner er udviklet med brugervenlighed som fokus. Systemet er bygget logisk op for brugeren med en sidestruktur som stifinder. Endnu et plus er Typo3s gode SEO egenskaber.Med over 3000 extensions er Typo3 et af de mest alsidige systemer på markedet.