Ved i om det er muligt at se historiske data for dba.dk og qxl.dk Afsluttede handler, hvad de solgte for osv osv. |
Du kliker bare på brugernavnet på QXL... Der står alt...
Ved i om det er muligt at se historiske data for dba.dk og qxl.dk Afsluttede handler, hvad de solgte for osv osv. |
Du kliker bare på brugernavnet på QXL... Der står alt... |
Jeg må nok lige uddybe. Det skal være historiske data for hele dba.dk eller qxl.dk Hvilke ting er blevet solgt, til hvad pris. osv osv. |
Nej, de er ikke tilrådighed for offentligheden.... |
Hvordan har du tænkt dig, at sådan data skulle være tilgængelig? På DBA bliver det meste solgt via mail, hvorfor DBA ik ligger inde med sådan info. Og gjorde de, ville de næppe udlevere det! På QXL kan du i teorien se det. Men det kræver du går alle brugere igennem, og ser hva de har lavet af handler. Men der foreligger ingen offentlige info... |
Nej Desværre. Dog kan du, hvis du har auktionsnummeret/brugernavnet finde auktionen op til 3-4 måneder efter, at den er solgt.
Mvh. |
Det er faktisk et meget intressant spørgsmål du stiller. Men mon ikke dba gemmer alle oplysninger om annoncer for f.esk 3 år. Jeg kan forstille mig at Told og skat er nok meget intresseret i hvad der foregå på de handle sider...?! Men på den anden side kræver det MEGET plads at gemme alt den data.....Så det er lidt svært, at sige om de bliver gemt eller ej! |
¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm
DBA gemmer kun data over annoncerne. Da de ofte kun formidler, kan de jo ik have data om salget eller evt pris. Desuden udlevere de aldrig sådanne info af hensyn til konkurrence og sikring af deres eget brand. |