Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer søger opgaver

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle....

Jeg søger lidt freelance opgaver inden for web - Jeg arbejder PT som Frontend Developer i et IT firma - Kører dog freelance ved siden af også - Jeg søger derfor lidt opgaver til at holde mig beskæftiget med :)

Jeg har +6 års erfaring med at udvikle og designe websites - Har lavet alt fra små projekter, til kæmpe store løsninger... Du kan læse mere på : www.meet-me.dk - Og evt se lidt af det jeg har lavet....

Giver gode og konkurrence dygtige priser - Kontakt mig gerne hvis du er interesseret....

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:32

Hey Nicky

Kiggede lige på dit cv. Er det ikke lidt plat at skrive at du både kan flash og actionscript?

Det svarer vel til at du siger at du kan programmere hjemmesider, og skrive html?

Hvis jeg var dig ville jeg slette actionscript fra dit cv. Kunderne ved hvad flash er, men ved alligevel ikke hvad actionscript er.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 15:38

Nej, for actionscript er programmeringen i Flash - Flash kan nu også bruges til mange andre ting - Fx animeringen / tweenings mm, laves jo ikke altid med actionscript.

Mvh Nicky Christensen

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Skrevet kl. 15:57

Nicky Christensen:

Nej, for actionscript er programmeringen i Flash

Ja, og er vi enige om at xhtml er det man programmerer hjemmesider i? Så det var derfor jeg brugte det eksempel

Nicky Christensen:

Fx animeringen / tweenings mm, laves jo ikke altid med actionscript.

Flash er totalt baseret på ActionScript.

Siden august 2000, kunne man bruge ActionScript i sine produktioner.

Siden hen er det blevet næsten det eneste man brugte. Ved godt at man kan bruge JavaScript til nogle ting, men det er fordi at det gamle Flash (som hørte under Macromedia, var baseret på det som man kendte som ECMAScript. ECMAScript er et script-sprog, som du nok ved. Der findes undersprog til ECMAScript, såsom JavaScript, JScript og så.... ActionScript.)

Så vi kan konkludere at ActionScript er hoved-sproget i Flash. At man så kan bruge lidt JavaScript, ændrer intet, da begge dele bygger på ECMAScript.

/ Morten

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 16:03

Jamen det kan vi nu godt blive enige om :) Anyway, nu er det ændret, så nu står under hinanden, så hersker der ingen tvivl :)

Mvh Nicky Christensen

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Skrevet kl. 16:04

Heh okay.

Skal nok anbefale dig, hvis jeg hører nogen, som mangler en freelancer :-)

/ Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05

hvis du mailer mig et vellignende portræt på 148x200 pixels (b*h), samt lidt info om dig selv, kan du godt komme på min freelancerliste :)

Adressen er mail@simontoerring.dk

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 16:28

Du mener at hvis man kan animerer med mask i Flash, så ved man hvad class, genbrug arv er ??

Mvh

Juul

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)