Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding er det sådan ?

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-)

Men så forstår jeg ikke helt hvad du mener med ankertekst ?

Der er jo ikke noget man kan klikke på midt i teksten eller ?

Det betyder vil så at man kan klikke på overskriften og ikke andet ??

er det korrekt forstået ?

Og er min side så tilmeldt det katalog nu ?

på forhånd tak

Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:14

Anker teksten er den tekst du linker med.
Du kan også skrive en lang tekst med et link i midten, her er det stadig den tekst man linker med der er ankerteksten.

Det er faktisk bedre at skrive en lang tekst, f.eks. på en blog med nogle få henvisninger til din side om gratis annoncer. De forskellige linkkataloger der findes sender minimal link juice videre til dit site, så det kunne være en god idé hvis du oprettede nogle gratis blogs og skrev nogle indlæg om annoncer på nettet, hvor du forskellige steder i teksten henviser til din side med dine ønskede keywords som ankertekst.

Håber du forstår hvad jeg mener ;)

Svendborg Webdesign - Design, programmering og søgemaskineoptimering.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:22
Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 21:02

Det er lige præcis sådan du skal gøre.
Man kan godt skrive på andres blog, du skal dog være opmærksom på om de links du får er nofollow eller ej - det kan du se ved at højreklikke og sige vis kilde og finde dit link i koderne. Jeg synes dog personligt at det er dårlig stil at linkbuilde via andres blogge, du skal kun kommenterer på en blog hvis du har noget reelt at byde ind med - men det er jo bare min personlige mening.

Tag istedet for at oprette nogle blogs på steder som blogspot.com, blogigo.com, xtrablog.dk, smartlog.dk osv. Hvis du så tilføjer dine feeds på f.eks. overskrift.dk, så er du sikret at dine indlæg også bliver læst af google.

Det link du har i signaturen har en effekt, men den er minimal. Hvis du kigger på siteexplorer, så tæller hver side du har links på med. Men du skal ikke forvente at det er den måde der for dig frem i Google. Som nævnt så har links i signaturen minimal effekt, det er bl.a. fordi at teksten og ankerteksten altid er den samme, så efter et par stykker af de links har du fået den link juice der var at komme efter.
En bedre ting du kan gøre herinde på amino er at linke via de indlæg du skriver: f.eks. hvis du skriver et indlæg om at der er sat en ny bil til salg på din side, på den måde får du mange forskellige links hvilket har meget højere værdi end en masse indlæg med dit link i signaturen. Dette skal dog ikke være en opfordring til at skrive en masse indlæg om dine ydelser blot for at få links - det kan du gøre på din egen blog ;)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:22

Så hver eneste gang man skriver et indlæg om noget der kunne være realiteret til ens side så skal man altid tænke link ?

Jeg tror jeg er meget godt med i det nu..

Det virker meget overskueligt synes jeg... Har nu 3 blogs pt som har lidt link til min side.

Men du skal virkelig have stor tak for din hjælp den har været rigtig nødig :-)

Det er da først nu jeg virkelig forstår hvad det rent faktisk handler om, så det er bare super lækkert.

Så har jeg noget og byde ind med til folk så altid huske sit link med et godt søgeord som skrift og domæne liggende under..

mange tak tobias

Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 22:52

Jamen det var godt jeg kunne hjælpe.

Og lige et sidste råd - nu skal du ikke gå ud og lave 1000 nye links om dagen. Prøv og nøjes med et par stykker, Google bryder sig nemlig ikke om hvis det går alt for hurtigt ;)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:00

Det eneste jeg har lavet idag er 4 blogs med  lidt tekst ca samme som den tidligere linket til.

Har 3 andre hjemmesider hvor der er smidt et par link ind og så det ene katalog du satte den ind på :-)

Så ikke så meget, eller er det for meget ?

Så bliver nok ik så meget imorgen ;-)

Men 10-20 link om dagen er det ik okay ?

Jo du har været en rigtig god hjælp :-P

mikkel

Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 23:44

10-20 link om dagen kan sikkert godt gå. Men jeg ville nu holde mig på den sikre side og lave 1-2 kvalitetslinks om dagen.
Du skal tænke på at link tilgangen skal være naturligt - og det er ikke naturligt at en ny ukendt hjemmeside får 10-20 links om dagen. Så tag og start med 1-2 links om dagen, så kan du altid sætte det op efterhånden som dit besøgstal stiger ;)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:47

Okay, så må jeg hellere slappe af de næste par dage ;)

Men er 1-2 ikke meget lavt?

Flere siger mellem 8-10, men synes det er meget forskelligt hvad folk de mener.

Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 23:52

Jamen det er én af de ting der er svære at vurdere, der er ingen facitliste. Det skader ikke hvis du laver 10 link en dag, men lad være med at gøre det hver dag. Men prøv dig frem, det er måden du lærer bedst på - det kan godt være du falder og slår dig, men det er godt givet ud ;)

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)