Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding er det sådan ?

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

FRIIS INVEST:

Men du har da 326 der linker tilbage til dig, Hvad har du gjordt for disse link ??

Linkbuilding, skrevet på andre forums m.m. Politikken har skrevet om sitet en dag, tror det har givet godt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:19

okay ja det giver jo gode besøg og et godt link...

hmm det var måske en ide og snakke lidt med en avis og høre om de vil skrive bare lidt..

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:14

FRIIS INVEST - OpretGratis.dk:

Jeg tænker bare mere på om jeg bliver skraffet for at komme til at tilmelde mig to gange samme sted ??

Ville jeg jo slet ikke ønske

Nej du bliver ikke straffet... Nogle kataloger afviser dit link helt automatisk anden gang og andre tjekker manuelt, om det er tilføjet i forvejen. Men du kna ikke straffes på nogen måde ved at tilmelde dit link to gange.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:26

okay mange tak for dit svar bannersalg...

ville jo være træls...

nogen sider har jo store samlinger af kataloger og hvis man googlede sig frem til det samme sted og ikke lige kunne huske den side så ville det jo havde været øv og ødelægge det for sig selv

men tak for svaret

Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:43

Du skal også tænke over hvilken tekst du linker med, altså din ankertekst. Her er det en rigtig god idé at bruge de søgeord som du gerne vil findes på. Et eksempel med et link til min egen side: Jeg laver webdesign til alle der kunne tænke sig en hjemmeside. Her er ankerteksten webdesign og jeg linker til min egen side. Det fortæller Google og andre søgemaskiner at min hjemmeside sgu nok har et eller andet med webdesign at gøre, og hvis jeg er heldig så giver det mig en god placering på søgningen "webdesign" på Google på et tidspunkt.

Svendborg Webdesign - Design, programmering og søgemaskineoptimering.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:58

Man kan vel ikke lave en ankertekst i de kataloger, men bare skrive sit søgeord i teksten ?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:13

Det er meget forskelligt.. Det kommer an på linkkataloget.. Dog skal du være opmærksom på, at de I de fleste linkkataloger tillader de ikke, at man skriver samme titel, som en anden indrykning.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 18:16

Altså jeg er selv tilmeldt rigtig mange linkkataloger med nogle af mine forskellige sider, og det er faktisk meget sjældent at jeg bruger selve navnet af websiden i ankerteksten og kataloget tillader det næsten altid, hvis du bare husker at kombinere det med en god unik tekst ved siden af.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:23

Kan du lave et eks. for mig hvad en god tekst er ?

Det er ikke alle steder man kan lave anker tekst vel ?

Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 18:24

FRIIS INVEST - OpretGratis.dk:

Man kan vel ikke lave en ankertekst i de kataloger, men bare skrive sit søgeord i teksten ?

Jeg har lige lavet et eksempel, så du bedre kan forstå hvad jeg mener. Se det her.

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)