Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der noget som burde kunne handles på nettet, men som ikke gør det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg leder efter et emne til en undersøgelse jeg skal foretage og vil høre om nogen har et input til noget som man kunne undre sig over ikke forhandles med succes på nettet?

Det kunne fx. være at man undrer sig over at der ikke er større handel med dagligvarer på nettet. Nu nævner jeg dette eksempel fordi jeg gerne vil have andre forslag end det Smile

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:18

bleer, mødre der går på barsel og skal tage hensyn til barnet.. ville lette meget at de kom til døren

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 10:34

Jeg tror ikke der reelt findes noget, der ikke kan forhandles på nettet. Den store udfordring, bl.a. mht dagligvarer, er at - enten skal forbrugerne acceptere at der er en leveringsomkostning forbundet med købet, dette vil nok tage sin tid - eller netbutikkerne skal " knække nøden " omkring selve logistikken samt leverandør aftalerne.

Selvfølgelig vil der være produkter, huse, biler, briller etc., der lige skal tjekkes med egne øjne, men langt hen ad vejen kan selve handlen sagtens foregå i en netshop. Det sker jo allerede idag hos mæglerne eller på bilauktioner.

Stig H Jensen

www.shoponjob.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:44

Hej

Ja jeg har et produkt som ikke kan handles på nettet ring 98101088 :)

Thomas

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 11:13

Hej,

Jeg har ikke brug for emner som ikke kan forhandles (eller i hvert fald leveres) via nettet, så som tandlægebehandling, men emner hvor i tænker "Hvorfor mon det ikke er en succes på nettet" eller "Kunne man mon sælge XXXX på nettet?" osv.

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)