Jeg leder efter et emne til en undersøgelse jeg skal foretage og vil høre om nogen har et input til noget som man kunne undre sig over ikke forhandles med succes på nettet?
Det kunne fx. være at man undrer sig over at der ikke er større handel med dagligvarer på nettet. Nu nævner jeg dette eksempel fordi jeg gerne vil have andre forslag end det
Jeg tror ikke der reelt findes noget, der ikke kan forhandles på nettet. Den store udfordring, bl.a. mht dagligvarer, er at - enten skal forbrugerne acceptere at der er en leveringsomkostning forbundet med købet, dette vil nok tage sin tid - eller netbutikkerne skal " knække nøden " omkring selve logistikken samt leverandør aftalerne.
Selvfølgelig vil der være produkter, huse, biler, briller etc., der lige skal tjekkes med egne øjne, men langt hen ad vejen kan selve handlen sagtens foregå i en netshop. Det sker jo allerede idag hos mæglerne eller på bilauktioner.
Jeg har ikke brug for emner som ikke kan forhandles (eller i hvert fald leveres) via nettet, så som tandlægebehandling, men emner hvor i tænker "Hvorfor mon det ikke er en succes på nettet" eller "Kunne man mon sælge XXXX på nettet?" osv.