Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af firma til næste år.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden arbejdet i salgsbranchen i 6 år+ for forskellige firmaer, altid været topsælger og klarer det fantastisk, hvis jeg tror på produktet.

Nu er jeg efterhånden træt af at arbejde for inkompetente chefer og vil så inderligt gerne have mit eget, men det skal være økonomisk forsvarligt med stabil indkomst, da regninger selvfølgelig skal betales.

Jeg overvejer at starte firma op til foråret næste år, starte som selvstændig sælger/indkøber. Har en kunde som jeg skal sælger for freelance allerede nu, vil blive afregnet som freelance for firmaet. Til næste år vil jeg så da starte mit eget og skrive regninger til pågældende istedet for.

Mit spørgsmål går lidt på skal jeg kun sidde med en kunde at sælge for når jeg starter firma eller kan jeg godt sidde med nogle flere?

Vil lave en slags indkøbsfunktion hvor mine kontakter, tager fat i mig hver gang de skal bruge noget, så sørger jeg for de får det bedste, uden de skal bekymrer sig om at bruge tid på dette. Mest henvendt til små og mellemstore virksomheder.

Skal jeg starte blidt ud eller hårdt ud med flere kunder eller hvordan skal det gribes an?

Har nok fået skrevet ovenstående lidt forvirrende, mere fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal starte dette her op.

Så håber I kan glade aminoer kan komme med nogle gode inputs og hjælpe en dygtig sælger på vej til at blive selvstændig.

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Jeg kunne måske hjælpe dig godt igang. Både mht salg og indkøb.

Kontakt mig på shj@shoponjob.dk

Venligst

Stig H Jensen

www.shoponjob.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)