Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

firma hvordan

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke du bare kan have et cvr nr i alt evighed uden aktivitet så mener jeg de siger det skal lukkes.

Har du ingen vare eller indkøb så har du heller ikke og vil ikke får noget underskud !

Håber du kan bruge det

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:30

Men tvivler på det kan betale sig og få importeret vare efter kunden bestiller det. tror det er meget dyrt i fragt og bestille vare hjem efter en odre.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:48

Hej Mikkel,

hvorfor tror du at det ikke kan betale sig at få importeret solgte/bestilte varer? er det ikke mest sikkert? er klar over at det er dyrt i fragt. osv. men det er det jo lige meget om man sælger varer efter import eller importerer efter solgte varer, er det ikke?

og lige et andet sprgsm: - da jeg ikke fatter så meget regnskabstyring eller bogholderi som sådan, tænker på om jeg ikke kan få lidt hjælp af en ven hver halve år eller en gang om året? eller er det nødvendigt/et krav at man SKAL have et regnskabssystem eller er det okay at man bare selv styrer på om man nu har tjent eller tabt?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:53

Hvis du importere fra Asien er det de færreste der vil sende dig bare en ordre, men kun i hele containere.

Nu ved jeg ikke hvor du vil importere fra ?

Det med regnskab har jeg slet ikke styr på når vi snakker import, men prøv og hiv fat i en revisor og hør ham..

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:00

vil gerne importere fra Kina.. og jeg ved ikke hvorfor du siger at der ikke er mange der vil sende varerne bare for en ordre og kun i hele cntr. Dér hvor jeg arbejder nu importerer efter bestilte ordrer og det er mest LCL goods og ikke FCL..

er der nogen der ved mht. regnskab herinde?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:05

Peter - Revisor plejer og være en god mand med meget viden på området :-)

Prøv ham :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)