Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af webdesign til fotografer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har i den seneste tid været igang med en hjemmeside opgave for en kunde. Kunden er så desværre hoppet fra i mellem tiden, pga. økonomiske problemer.

Er der nogle der kan bruge siden? - se den her.

Der stadig en masse inaktive links på siden, det vil der selvfølgelig blive rettet op på hvis der er en interesseret køber. I kan gå ind under "privat", det er dér der er flest aktive sider.

mvh.
Tobias Bay

Svendborg Webdesign - Design, programmering og søgemaskineoptimering.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 20:35

Jeg tror, at de fleste fotografer vil sætte krav til, at der som minimum er en ordentlig gallerifunktion på siden, hvor man kan vise mange billeder i forskellige serier. Hvis du vil gøre dig håb om at sælge siden, ville jeg nok lige bruge lidt tid på at tilføje det, så de kan se, at muligheden er der.

Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 20:38

Det er jeg klar over.

Jeg vil bare ikke arbejde mere med siden, hvis der ikke er nogen køber.
Siden er designet og programmeret fra bunden, så der er ingen begrænsninger. Der kan sagtens tilføjes et galleri.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 20:38

Flot side.

Har ikke brug for den, men jeg vil gerne give dig lidt idéer hvis du er interesseret.

1. Først vil jeg sige at det er lidt forvirrende med menuen som ændrer sig når man går til en ny side.
Det ville være smartere hvis der fx kom en ekstra menu neden under, som fungerer som en under-menu

2. Som du selv nævnte, er der links som ikke fungerer, men det er jo lige hurtigt at rette ;-)

3. Billedet på forsiden af kompakt kameraet, virker lidt mærkeligt, når der øverst på siden er et billede af en linse på et spejlreflekskamera - men det er sikkert også bare et midlertidig billed, som du nok skifter ud

Ellers flot!

Det skal du nok få solgt!

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 20:43

Morten Kaltoft:

1. Først vil jeg sige at det er lidt forvirrende med menuen som ændrer sig når man går til en ny side.
Det ville være smartere hvis der fx kom en ekstra menu neden under, som fungerer som en under-menu

Som nævnt er siden programmeret fra bunden, så der kan sagtens laves en anerledes menu, hvis det er det der ønskes.

Morten Kaltoft:

3. Billedet på forsiden af kompakt kameraet, virker lidt mærkeligt, når der øverst på siden er et billede af en linse på et spejlreflekskamera - men det er sikkert også bare et midlertidig billed, som du nok skifter ud

Billedet er bare for at have et billede, man skal ikke lægge mere i det.

Tak for kritikken ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)