Vi er en gruppe markedsføringsøkonomer der har fået til opgave at hjælpe bruuns galleri med at promovere dm i streetbasket.
Dertil skal vi bruge noglefodspot til at klistre på gulvet inde i bruuns, som folk så kan følge ud til selve eventet ude bag ved.
Men problemet er hvor vi kan få sådan nogle lavet? og hvad de vil koste?
Vi ved ikke helt hvordan de skal laves, men har en ide om at få trykt den stor basketstøvle på en klistermærke. kan sådan et holde til at blive gået på i to dage?
håber der er nogen der ved hvor man kan få sådan nogen lavet?
mvh.
Martin
Få mere ud af din annoncering online. Besøg Adromi.com Social media, Email, Online Marketing & Analyse.
Du er altid velkommen til at tage fat i mig - den slags kan flere af mine leverandører lave! Så giv mig et kald - det kloster jo ikke noget at hente et tilbud hjem!
Ellers held og lykke med projektet - det lyder vildt spændende!
Vi er en gruppe markedsføringsøkonomer der har fået til opgave at hjælpe bruuns galleri med at promovere dm i streetbasket.
Dertil skal vi bruge noglefodspot til at klistre på gulvet inde i bruuns, som folk så kan følge ud til selve eventet ude bag ved.
Men problemet er hvor vi kan få sådan nogle lavet? og hvad de vil koste?
Vi ved ikke helt hvordan de skal laves, men har en ide om at få trykt den stor basketstøvle på en klistermærke. kan sådan et holde til at blive gået på i to dage?
håber der er nogen der ved hvor man kan få sådan nogen lavet?
mvh.
Martin
Hej Martin,
Husk nu ikke at gøre som nogle oversmarte reklamefolk der ville have folk til at se en ny bil i City af København, de placerede et par hundrede plastfodspor på gader og stræder og måtte bekoste i dyre domme at få dem fjernet næste morgen.